Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Neuznali reklamaci telefonu kvůli chybějícímu IMEI štítku na zadní straně telefonu, přestože jsem dodal krabičku s IMEI a IMEI telefonu lze zjistit přímo v telefonu. Reklamuji GPS v mobilu, který byl v minulosti již reklamován a vyměněn a teď ho reklamuji podruhé. K tomu všemu se mi vrátil telefon poškozený (nefunguje spodní tlačítko). Dodal jsem fotky + 2 písemná svědectví o stavu telefonu těsně před předáním do reklamace. Telefon mi už 2x vrátili, ačkoliv přiznali, že odstranění IMEI štítku telefonu, nemá vliv na reklamaci. Zároveň mi došla zpráva, že v případě, že budu dále trvat na reklamaci, bude mi účtován "diagnostický" poplatek.
Samsung Galaxy S II IMEI: 358150/04/552076/5
Vyreklamovat GPS, opravit nefunkční tlačítko, náhradu škody cestovného a poradenských právních služeb ve výši 1100 Kč. 6x jízdenka MHD 32 Kč, 400 Kč dopis od právního zástupce, 600 Kč 30 min. konzultace s právním zástupcem.
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný prodávající a je nutné počínat si v souladu s právní úpravou na ochranu spořebitele. Pokud lze doložit, že se jedná o telefon zakoupený u prodávajícího(IMEI lze zjistit i jinak) a telefon nejeví známky neautorizovaného zásahu, jedná se o neúčinné ujednání dle § 2174 občanského zákoníku, které stanoví, že ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu. Obdobné pravidlo obsahoval i starý občanský zákoník v § 627 odst. 3, kterým se řídí předmětná kupní smlouva.
Spotřebitel má dle § 598 zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady, pokud je reklamace oprávněná. Pokud tedy společnost uznala reklamaci, měla by zajistit odstranění vady. Poškození, ke kterému došlo v době reklamace, spadá pod náhradu škody.
Dobré odpoledne, pane Nepraši,
pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit přímo na naše Reklamační oddělení, a to i online přes formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové celou situaci posoudí a odpovědí vám.
Zároveň bych vás rád upozornil, abyste heslo ke svému číslu u Vodafonu neuváděl nikde mimo stránky Vodafonu, je to s ohledem na ochranu vašich dat a zabezpečení vašeho účtu.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den,
žádám Vás o vyjádření zde. Po celou dobu reklamace se Vaše společnost snaží za pomocí polopravd a lží donutit mě, abych nad celou situací mávnul rukou a neřešil ji. Vodafone má můj mobil skoro 2 měsíce a celá situace se nikam nepohnula. Proto žádám, aby se Vaší kolegové vyjádřili zde.
Děkuji
Dobrý den, pane Nepraši,
abychom mohli celou situaci posoudit, potřebujeme mít náhled na váš zákaznický účet a na dokumenty, které s reklamací souvisí. To můžeme udělat jen tehdy, když od vás dostaneme ověřený dotaz, který nám můžete poslat přes Reklamační formulář. Na stránkách třetích stran, tedy ani zde, vám nemůžeme z důvodu ochrany osobních údajů poskytovat konkrétní vyjádření.
Děkuji za pochopení.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.