Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4266Neuznání reklamace + poškození telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2014, před 10 lety

Petr Nepraš

Znění stížnosti

Neuznali reklamaci telefonu kvůli chybějícímu IMEI štítku na zadní straně telefonu, přestože jsem dodal krabičku s IMEI a IMEI telefonu lze zjistit přímo v telefonu. Reklamuji GPS v mobilu, který byl v minulosti již reklamován a vyměněn a teď ho reklamuji podruhé. K tomu všemu se mi vrátil telefon poškozený (nefunguje spodní tlačítko). Dodal jsem fotky + 2 písemná svědectví o stavu telefonu těsně před předáním do reklamace. Telefon mi už 2x vrátili, ačkoliv přiznali, že odstranění IMEI štítku telefonu, nemá vliv na reklamaci. Zároveň mi došla zpráva, že v případě, že budu dále trvat na reklamaci, bude mi účtován "diagnostický" poplatek.


Produkt

Samsung Galaxy S II IMEI: 358150/04/552076/5


Požadované řešení

Vyreklamovat GPS, opravit nefunkční tlačítko, náhradu škody cestovného a poradenských právních služeb ve výši 1100 Kč. 6x jízdenka MHD 32 Kč, 400 Kč dopis od právního zástupce, 600 Kč 30 min. konzultace s právním zástupcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 15:32, před 10 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný prodávající a je nutné počínat si v souladu s právní úpravou na ochranu spořebitele. Pokud lze doložit, že se jedná o telefon zakoupený u prodávajícího(IMEI lze zjistit i jinak) a telefon nejeví známky neautorizovaného zásahu, jedná se o neúčinné ujednání dle § 2174 občanského zákoníku, které stanoví, že ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu. Obdobné pravidlo obsahoval i starý občanský zákoník v § 627 odst. 3, kterým se řídí předmětná kupní smlouva.
Spotřebitel má dle § 598 zák.č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady, pokud je reklamace oprávněná. Pokud tedy společnost uznala reklamaci, měla by zajistit odstranění vady. Poškození, ke kterému došlo v době reklamace, spadá pod náhradu škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 15:41, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Nepraši,

pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit přímo na naše Reklamační oddělení, a to i online přes formulář na stránce https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové celou situaci posoudí a odpovědí vám.

Zároveň bych vás rád upozornil, abyste heslo ke svému číslu u Vodafonu neuváděl nikde mimo stránky Vodafonu, je to s ohledem na ochranu vašich dat a zabezpečení vašeho účtu.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 15:46, před 10 lety


Petr Nepraš

Dobrý den,

žádám Vás o vyjádření zde. Po celou dobu reklamace se Vaše společnost snaží za pomocí polopravd a lží donutit mě, abych nad celou situací mávnul rukou a neřešil ji. Vodafone má můj mobil skoro 2 měsíce a celá situace se nikam nepohnula. Proto žádám, aby se Vaší kolegové vyjádřili zde.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 09:49, před 10 lety

Dobrý den, pane Nepraši,

abychom mohli celou situaci posoudit, potřebujeme mít náhled na váš zákaznický účet a na dokumenty, které s reklamací souvisí. To můžeme udělat jen tehdy, když od vás dostaneme ověřený dotaz, který nám můžete poslat přes Reklamační formulář. Na stránkách třetích stran, tedy ani zde, vám nemůžeme z důvodu ochrany osobních údajů poskytovat konkrétní vyjádření.

Děkuji za pochopení.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.