Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Moje matka Berta Tichá obdržela od Vás zásilku číslo DR 28365729 85 U o hmotnosti 0,82 kg obsahující doplňky stravy a kalendář plateb, kterou si ovšem neobjednala.
Procházeli jsme i záznamy volaných a přijatých hovorů (telefonních čísel) v období sděleném Vaší operátorkou a žádný hovor s Vaší společností nemám v telefonu evidovaný, proto k zásilce přistupuji jako k nevyžádané poště.
S připravenými budoucími pohledávkami, které jsou uvedené v „Kalendáři Vašich plateb“ vůči nám neuplatňujte. Dále Vás žádám o bezpodmínečné ukončení veškerých aktivit vůči mé osobě a vymazání mých osobních údajů z Vašich databází, poznámek atp. .
Dle telefonické dohody s Vaší operátorkou ze dne 26.5.2020 Vám zboží zasíláme zpět.
Děkuji za urychlené řešení tohoto incidentu.
Zákaznické číslo, které jste matce přidělili je 1484568.
S pozdravem Dalibor Tichý.
Ester C, Flexi med, doplnky stravy,
Požaduji od Vás pouze vyrozumění o vzetí na vědomí výše uvedeného a ukončení Vašich aktivit vůči mé osobě jak nyní tak i v budoucnu.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud to tak není, jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Tichá, Vážený pane Tichý,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že půlroční balení produktu FlexiMed Vám bylo zasláno na základě prodejního hovoru, který se uskutečnil v květnu tohoto roku. Váš požadavek byl k dnešnímu dni vyřízen, zasílání produktu bylo ukončeno. Dle našich obchodních podmínek můžete zboží, o které nemáte zájem zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena zpět do našeho skladu, související faktura bude stornována.
Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.
Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.
Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.