Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42664Informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2020, před 5 lety

Jitka Mikešová

Znění stížnosti

Máme zakoupený a plně zaplacený zájezd na Kypr pro 4 osoby s odletem 30.5.2020, k dnešnímu dni t.j
26.5.2020 stále nemáme žádné info o nemožnosti uskutečnění a o řešení situace. Velmi neseriozní jednání.
Jitka Mikešová


Požadované řešení

To by měla vědět hlavně cestovní kancelář, jak se má chovat ke svým zákazníků.....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 07:13, před 5 lety

Zrušit zájezd, respektive odstoupit od smlouvy může podle občanského zákoníku cestovní kancelář i spotřebitel, jestliže v místě pobytu nebo jeho bezprostředním okolí nastaly nevyhnutelné a mimořádné okolnosti, které mají významný dopad na poskytování zájezdu. Dle aktuální informace Ministerstva zahraničních věcí ČR budou mezinárodní letiště na Kypru znovu otevřená pro pravidelné komerční linky od 9. 6. 2020 a pro charterové lety od 20. 6.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:24, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.