Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
18. 3. 2020 jsem objednala roušky v domnění, že jde o pražskou firmu, že roušky přijdou obratem. Zaplatila jsem 1116 Kč. Po obdržení e-mailu, ve kterém mi jiná firma oznamovala, že roušky přijdou za 10-40 dní, jsem okamžitě odstoupila od smlouvy. Damainvest odstoupení přijal s tím, že musím poslat zpět zboží. Zásilka nakonec po 40 dnech dorazila z Číny, obratem jsem ji poslala zpět a firma oznámila, že reklamaci řeší vrácením peněz. Poslala ovšem pouze 179 Kč za omyvatelnou roušku, nic jiného prý v zásilce nebylo. Po mnoha urgencích (s firmou se jinak než denně komunikovat nedá) mě informovali, že ve své objednávce mám dvě položky a to, co přišlo, je pouze jedna z nich. Musím prý vyčkat na druhou zásilku a poslat ji opět Damainvestu. Zásilka přišla 19. 5., obratem jsem ji doporučeně poslala Damainvestu/Vsevakci a žádala o vrácení zbylé částky 918 Kč. Jejich odpovědi zněly: První: že je tedy všechno v pořádku; 2. že mají na reklamaci 14 dní; 3. že peníze už vrátily... Že si dělají z lidí legraci je myslím slabé vyjádření... Asi nechápou, co je odstoupení od smlouvy, co znamená, když odstoupení od smlouvy přijmou, co znamená takhle podvádět lidi v nouzovém stavu, navíc důchodce nebo samoživitelky. V této chvíli mají zablokovaný telefon, zablokovaný reklamační list, a zablokovali adresu Vsevakci na odpovědi. Zřejmě budu muset podat i osobní trestní oznámení pro podvodné jednání za nouzového stavu.
Produkt
Nedodané roušky 20 kusů, kód 15061
Objednávka - omyvatelná rouška kód 19534 (179 Kč vráceno); rouška na ústa 20 kusů kód 15061, 918 Kč stále mnou vymáháno.
Okamžité vrácení částky 918 Kč + poštovné.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.