Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám předplacený časopis " Překvapení ". Vychází v pondělí a někdy je doručen až ve středu, což se dá částečně tolerovat. Když mně nebyl jednou doručen....může se stát. Ale dnes to je již potřetí, co doručení selhalo. Jsem důchodkyně a předplacením jsem se snažila o částečné ušetření, ale nespolehlivostí doručovatele vlastně prodělávám. Doufám že zařídíte, aby se toto již neopakovalo.
Děkuji.
Milada Bílková
Chlupova 537/3
Brno
Včasné doručení předplaceného časopisu.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.