Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#42676Problémy na zlaté edici

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2020, před 5 lety

Bc.Petr Petříček

Znění stížnosti

Zdravím na této zlaté edici která přišla na adresu včas za což O2 děkuji
Za další odečítání kreditů řešeno na lince máte dle vztahu 30 dní ok poté se obracím na čtú děkuji dříve takové detaily do 5 min
Poslední tuto kartu jsem 2 krát registroval na jméno a dvakrát to zmizelo


Požadované řešení

Vrácení kreditů dle stížnosti podané u operátora telefonicky a zaregistrování na jméno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 15:33, před 5 lety

Z řešené stížnosti přesně nevyplývá, čeho se vlastně týká. Z tohoto důvodu připojujeme pouze obecné prohlášení.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.7.2020 15:51, před 5 lety

Hezký den,

rád bych Vám pomohl více, ale z popisu není zjevné co vlastně řešíte. Poprosím Vás o doplnění detailního popisu stížnosti včetně uvedení telefonního čísla, které zmiňujete. Informace nám můžete zaslat na e-mail info@o2guru.cz.

S pozdravem

Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 14:11, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2020 07:06, před 4 lety


Bc.Petr Petříček

Vše je na mrtvém bodě
Nikdo nic nedělá navštívil jsem O2 prodejnu v Pardubicích i Hradci Králové poté mne bylo řečeno že operátor dá nabídku a registrace zmizí požádal jsem o vrácení zbytků kreditu na účet a dodnes nic nepřišlo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2020 14:34, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. Pro další řešení věci při nevyřízené reklamaci se může spotřebitel obrátit na ČTÚ.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.