Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42678NEVYČERPÁNÍ VOUCHERU---nevracíme cestovní pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2020, před 5 lety

Kamil Boukalík

Znění stížnosti

Dnes jsme si po internetu od ck FISCHER vyřídily voucher za zrušený zájezd cestovkou.Hodnota poukazu je 4561 kč.A teď to přijde,cituji: Z uvedené hodnoty je součástí voucheru platba za cestovní pojištění v hodnotě 1380 kč,která se v případě nevyčerpání voucheru NEVRACÍ !!!Mají na to nárok?Když nikam příští rok s CK Fischer nepojedu,tak snad nic ani nepojišťuji.Nebo si CK Fisfer vykládá nařízení vlády po svém?


Požadované řešení

Mají na to nárok?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2020 11:47, před 5 lety

Dle § 6 odst. 5 zákona č. 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu, platí, že v případě, že zákazník nepožádá pořadatele o náhradní zájezd nebo nevyužije nabídky pořadatele k uzavření smlouvy o zájezdu, vrátí pořadatel zákazníkovi veškeré uhrazené platby nejpozději do 14 dnů od skončení ochranné doby. Ochranná doba v souladu s § 3 odst. 2 výše citovaného zákona počíná běžet dnem doručení poukazu na zájezd zákazníkovi a zásadně končí dnem 31. srpna 2021.

Voucher sám o sobě není samotný náhradní zájezd. Pokud tedy spotřebitel neuzavřel s cestovní kanceláří smlouvu na konkrétní náhradní zájezd, či si nevyžádal poukaz na konkrétní zájezd atp., má cestovní kancelář povinnost vydat mu v souladu se zákonem do 14 dnů od skončení ochranné doby veškeré peněžní prostředky, tím pádem i částku odpovídající pojištění.

Výše uvedené platí za předpokladu, že sjednání pojištění proběhlo v rámci služeb cestovní kanceláře ("v jednom balíčku" se zájezdem).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.