Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, dne 08/05/2020 jsem objednal malou klavesnici za cca 1000 Kc. Zbozi dorazilo ale chtel jsem odstoupit od smlouvy. Dle obchodnich podminek jsem vyplnil formular, podepsal jsem ho a vratil jsem zbozi pomoci PPL na uvedenou adresu (HITECH ELECTRONICS S.R.O., KAPROVA 42, PRAHA 1 110 00). Vratilo se - neexistuje adresat. Kontaktoval jsem firmu pres email (info@onlineshop1.cz) a na maily reaguji osoby jako Conor O'Brien
Mini klavesnice
Vraceni penez
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Adresa pro reklamaci zboží či jeho vrácení ve 14 denní lhůtě by měla být podnikatelem uvedena v obchodních či reklamačních podmínkách na stránkách internetového obchodu. Pokud podnikatel spotřebitele řádně nepoučí o právu odstoupit od smlouvy, lhůta se prodlouží o rok, tedy na rok a 14 dní. Pokud podnikatel svou poučovací povinnost splní dodatečně, běží od následujícího dne již jen čtrnáctidenní lhůta. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.