Společnost


AL - PLAST cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4268Neodstranění nedostatků uvedených v předávacím protokolu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2014, před 10 lety

Miroslav Vít

Znění stížnosti

Uvedená firma nám provedla zasklení terasy. V protokolu o předání díla,ze dne 28.4.2013 jsou sepsány a odsouhlaseny nedostatky po provedené montáži. Termín odstranění byl do 20.5.2013.
Jednateli panu Černému jsem několikrát volal,kdy přijdou nedostatky
odstranit,ale stále se na něco vymlouval a nakonec řekl,že už není
vhodná doba a že přijdou na jaře letošního roku.Nechtěl jsem nadále utrácet za zbytečné telefonování,tak jsem mu napsal 2x mail,ale vůbec neodpověděl.
Jedná se o celkem banální vady,ale po zkušenostech s touto firmou,
kdy jsme je museli přímo nahánět,aby provedli dokončení montáže,
chci aby své dílo dokončili a své závazky dodrželi.


Požadované řešení

Odstranit nedostatky před nadcházející zimou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 14:46, před 10 lety

Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání a za vady, které se vysktnou v záruční době. Pokud společnost neodstranila závady v dohodnuté lhůtě, doporučujeme požadovat slevu odpovídající rozsahu vad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:14, před 10 lety

Společnost AL - PLAST cz s.r.o. byla o podané stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.