Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Uvedená firma nám provedla zasklení terasy. V protokolu o předání díla,ze dne 28.4.2013 jsou sepsány a odsouhlaseny nedostatky po provedené montáži. Termín odstranění byl do 20.5.2013.
Jednateli panu Černému jsem několikrát volal,kdy přijdou nedostatky
odstranit,ale stále se na něco vymlouval a nakonec řekl,že už není
vhodná doba a že přijdou na jaře letošního roku.Nechtěl jsem nadále utrácet za zbytečné telefonování,tak jsem mu napsal 2x mail,ale vůbec neodpověděl.
Jedná se o celkem banální vady,ale po zkušenostech s touto firmou,
kdy jsme je museli přímo nahánět,aby provedli dokončení montáže,
chci aby své dílo dokončili a své závazky dodrželi.
Odstranit nedostatky před nadcházející zimou.
|
Tweet |
Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání a za vady, které se vysktnou v záruční době. Pokud společnost neodstranila závady v dohodnuté lhůtě, doporučujeme požadovat slevu odpovídající rozsahu vad.
Společnost AL - PLAST cz s.r.o. byla o podané stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.