Společnost


Slevoteka.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42680Úhrada pobytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2020, před 5 lety

Daniel Veselý

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 22.1.2020 jsme obdržel potvrzení o úhradě pobytu v hotelu Golf Hotel Morris dle voucheru Slevotéka CZ č. 9516379172 v ceně 4590,-Kč, potvrzení o uhrazení z 22.1.2020 z mailu podpora@slevoteka.cz Na základě nouzového stavu byl pobyt 2x odložen a nyní je platný na červenec 2020. Mezitím byl ale 7.5.2020 prohlášen na spol Slevotéka CZ konkurz. Hotel Morris nás nyní vyzval, že pokud chceme pobyt uskutečnit, musíme ho uhradit znovu a částku uplatnit vůči zprostředkovateli Slevomat CZ. Zatím jsem věc nijak neřešil, právě s ohledem na získání relevantních informací k dalšímu postupu vůči poskytovateli pobytu.
Děkuji za info a přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
Daniel veselý


Produkt

Voucher Slevomat č. 9516379172 v ceně 4590,-Kč, potvrzení o uhrazení z 22.1.2020 z mailu podpora@slevoteka.cz


Požadované řešení

Pokud by to bylo možné, rádi bychom uskutečnili pobyt v náhradním termínu , který je vzájemně s Golf Hotelem Morris M. Lázně domluvený na červenec 2020, aniž bychom tento pobyt platili podruhé a zpětně vymáhali po zprostředkovateli Slevotéka CZ v konkurzu - částka 4500,-kč mi nepřipadá jako reálná k uplatnění u konkurzního správce...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 09:25, před 5 lety

Portál může vystupovat buď jako pouhý zprostředkovatel uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a obchodníkem, nebo se jako vystavitel poukázky i zaručovat za to, že voucher bude možné uplatnit. Proto je důležité věnovat pozornost obchodním podmínkám, kde se můžete dočíst více o tom, do jaké pozice se daný portál staví.

V případě platební neschopnosti slevového portálu je pro spotřebitele příznivější, pokud portál vystupuje výhradně jako zprostředkovatel. Od chvíle, kdy spotřebitel voucher obdrží, může totiž trvat na poskytnutí přislíbené služby, protože uzavřenou smlouvou je vázán přímo samotný obchodník poskytující službu. Hůře jsou na tom ti, jimž slevový portál vystavuje poukázky. Smlouva mezi spotřebitelem a obchodníkem nabízejícím konkrétní služby pak vzniká až ve chvíli, kdy spotřebitel voucher uplatní a obchodník jej přijme. Do té doby neexistuje mezi spotřebitelem a obchodníkem přímý právní vztah, a vrácení marně vynaložených peněz tak může spotřebitel požadovat pouze po slevovém portálu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2020 14:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.