Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
Dne 23.brezna 2020 jsem podal vypoved na zmenu tarifu u tlf cisla. (cislo vazane k One net zakaznikovi, ale soukrome). Nejprve jsem volal na linku, kde mi doporucili nekolik formularu, ktere byly nesmyslne, ale presto jsem je vyplnil. Nasledne je odeslal prostrednictvim emailu na VIP linku. Obratem mi bylo sdeleno ze formulare jsou spatne, ze mam pouzit jine formulare, ke kterym jsem se tedy nakonec dostal a opet je vyplnene odeslal. Nasledne mi pani z linky potvrdila, ze formular dostala a ze jej zaslala ke zpracovani. Po asi 3 tydnech jsem se ptal na stav, volal na linku a bylo mi receno ze zadny formular Vodafone nema a ze zadny formular k cislu ani neeviduji. Ackoliv jsem mel cely retez emailu, kde toto Vodafone potvrdil. Tudiz jsem byl nucen platit puvodni tarif a cislo je stale s puvodnim tarifem. Nasledne mi pan na lince sdelil, ze na zmenu ani vypovedni formular nepotrebuji a ze vse zaridi do 26.Kvetna 2020.Tedy jiz 2 mesice v procesu bez vysledku. Nyni je 27.5. a na cisle se nic nezmenilo, tarif zustava. Nechapu jak Vodafone funguje, zda One net a bezna cisla jsou dve ruzne firmy, ktere spolu nekomunikuji nebo nejsou schopni si preposlat jeden email v systemu. Ode dneska tedy 27.5. odmitam platit jakekoliv poplatky za tlf cislo a tarif, jelikoz ho zbytecne platim pres 2 mesice ackoliv jsem prokazatelne o vypoved zadal. Vodafone nerespektuje zakon a terminy!
Okamzite zrusit stavajici tarif a zmenit na predplacenou kartu. Zrusit poplatky s tim spojene a pridat nejmene 200kc na predplacenou kartu jako bonus.
|
Tweet |
Zaměstnanci jednají jménem společnosti a v právních vztazích ji zastupují. Dohodne-li se zaměstnanec společnosti se spotřebitelem na termínu ukončení smlouvy (do 26.5.2020), je tento termín pro společnost závazný. Pokud by zaměstnanec poskytl nesprávnou informaci, kterou poskytuje zákazníkovi na základě existujícího smluvního vztahu, jde to k tíži společnosti, která odpovídá i za případnou škodu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Berane,
informace, jak postupovat při zrušení smlouvy nebo telefonního čísla, uvádíme v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/smlouva-splatky/postup-pri-zruseni-smlouvy/.
Prosím napište nám přes https://tam.je/dotazdtest, abychom Vám mohli pomoct situaci vyřešit. V dotazu také uveďte, s kým jste o zrušení čísla jednal, případně můžete do přílohy vložit i Vaši předchozí komunikaci s kolegy.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.