Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#4269800 emailů za den

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2014, před 10 lety

Richard Gál

Znění stížnosti

Dobrý den,
tento slevový portál mi za dnešní den sále posílá emaily - spamy. Za 1 den jsem jich obdržel přes 800 a stále přichází nové. Pořád ten stejný newsletter stále dokola. Mám firemní email a čekám důležitý návrh smlouvy, ale tento portál se mi rozhodl zničit emailovou adresu. Dnes jsem se již 3 krát odhlásil, ale stále mi dochází další. Dále 4 krát jsem volal na jejich linku a bylo mi sděleno, že můj problém poslali mail IT oddělení a víc s tím dělat nelze. Paní operátorka mne řekla ať jím klidně taky posílám 800 mailů denně že je jí to jedno. Pokud jsem vyhrožoval žalobou tak mi sdělila " a co Vám brání? " ( mám to nahrané !!) . Nevím co dělat ?? - Mám si předělat vizitky? smazat svůj email z web stránek ?? Všechny své obchodní kontakty obeslat, že mám nový email ?? ... protože na tento můj mi slevový portál ber slevu zasílá 1000 emailů za den. A ta jejich naprostá arogance mne strašně uráží požádám o radu co se dá v této situaci dělat ?


Produkt

Jejich newsletter: (den 8.9.2014 čas 17: 44 ).... Sada 5 náplní do tiskáren Canon.(-69%)|5palcový HTM M3 GPS/3G 4 GB Smartphone.(-51%)|Vypěstujte si vlastní houby. Akce 2+1.(-80%)


Požadované řešení

Že by se mi alespoň někdo omluvil a sdělil mi že až jich smažu 10000 za den tak už žádné další nepřijdou ... nepůjdu spát vše smažu a budu mít zpět svůj email.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2014 17:14, před 10 lety

Obchodním sdělením se rozumí všechny formy sdělení, včetně reklamy a vybízení k návštěvě internetových stránek, určeného k přímé či nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image podniku osoby, která je podnikatelem. Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas. Bez ohledu na předchozí větu platí, že pokud fyzická nebo právnická osoba získá od svého zákazníka (subjekt již existujících obchodních vztahů) podrobnosti jeho elektronického kontaktu pro elektronickou poštu v souvislosti s prodejem výrobku nebo služby podle požadavků ochrany osobních údajů upravených zvláštním právním předpisem, může tato fyzická či právnická osoba využít tyto podrobnosti elektronického kontaktu pro potřeby šíření obchodních sdělení týkajících se jejích vlastních obdobných výrobků nebo služeb za předpokladu, že zákazník má jasnou a zřetelnou možnost jednoduchým způsobem, zdarma nebo na účet této fyzické nebo právnické osoby odmítnout souhlas s takovýmto využitím svého elektronického kontaktu i při zasílání každé jednotlivé zprávy, pokud původně toto využití neodmítl.
Dozor v této oblasti provádí Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 15:53, před 10 lety

Pan Gál si bohužel ve svém emailovém klientu nastavil chybně filtr pro přeposílání pošty a kvůli tomu se mu ve složce s doručenými emaily stále objevoval námi jednou odeslaný email s novinkami. S panem Gálem jsme tuto situaci řešili několikrát během dne telefonicky a předali jsme věc k řešení na naše IT oddělení, kde nám potvrdili, že se jedná o výše uvedený problém a poradili zákazníkovi vhodné řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.4.2015 07:44, před 10 lety


Richard Gál

Hodnocení:

Komentář: Všem děkuji za pomoc. Situace je již vyřešena, jednalo se o chybu u mého poskytovatele emailového účtu, nikoli o chybu na straně portálu Berslevu.cz. Děkuji dTestu za pomoc i vstřícné řešení IT oddělení portálu Berslevu. Stále nechápu, kde na mne tento portál vzal e-mail adresu, když jsem u nich nic nekupoval a dále bych doporučil krizové komunikační školení pro jejich operátorky, jelikož na mne byly značně nepříjemné. Situaci vyřešil, až technik IT Berslevu.cz, kterému tímto moc děkuji za pomoc, vše pěkně vysvětli a poradil co dělat. Zůstávám s pozdravem Gál