Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 23.5 jsem si převodem zaplatil 490,- Kč za : 512 Sluchátka s mikrofonem do helmy - přes eshop Online1.cz, platba nebyla potvrzena, také bez čísla objednávky, zboží- sluchátka s mikrofonem do helmy - byla dodána 26.5 v obálce a chyběl propojovací kabel s ovládáním hlasitosti a 3,5 mm Jack.Odesilatel byla spol. TTOP. cz.
Kontaktoval jsem vás přes : info@ttop.cz, jednal se mnou ( a chtěl nezaslané číslo objednávky a fotku) jakýsi Conor O´Brien, dosti arogantně, v podstatě se snažil ze mne udělat hlupáka, který asi lže a snaží se obohatit. Telefon nikdo nebral a když jednou ano, ihned mne odkázal na meil.V rozporu s radami va vašem profilu a prostě nezájem. Takže - jak píšete vpravo ve sloupci, dávám svému dodavateli šanci napravit chybu, nikomu nenadávám. Jen jsem starobní důchodce a požaduji korektnost a slušné chování.Případné nadávky si ponechám na sociální sítě, kde mohu upozornit ostatní případné klienty, což - doufám - nebude potřeba.
Děkuji, že dostojíte zásadám, ke kterým se hlásíte.
Inf K.Malinovský
Sluchátka s MIKROFONEM do helmy / přilby se suchými zipy, velmi tenká, 3.5mm jack, ovládání hlasitosti
Dodání chybějícího kabelu ovládání hlasitosti s Jackem 3,5 mm
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.