Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Koupil jsem si cenove zvyhodneny tel. pro meho synovce u Vodafone. Kdyz jsem se ptal prodavajiciho k cemu me to zavazuje, rekl jen, ze musim byt 2 roky u teto spol. Cca po 3 mesicich prisla tarifni revoluce. Zavolal jsem, ze bych chtel prejit na neomezeny tarif. Bylo mi sdeleno, ze to nejde, (pry je to ve smlouve) protoze jsem si koupil zvyhodneny tel. Volal jsem na klient. podporu celkem 5x a bylo mi receno pokazde to same. U zvyhodneneho tel. se projevila zavada usb konektoru. Zavada uznana 3x. Mezitim jsem se rozhodl dat po 13 letech vypoved. Za predcasne ukonceni dvoulete smlouvy na tel. po 1,5 roku jsem zaplatil poplatek cca 500 + cca 500 za mobil, ktery jsem uzival 1,5 roku (upozornuji, ze jsem ho "uspesne" reklamoval 3x) takze mi sice vratili cast penez, ale take jsem cast penez za mobil zaplatil. Nasledne mi volali proc chci skoncit. Rekl jsem, ze na zaklade zahadneho poplatku za mobil + nemoznost prejit na neomezeny tarif. Slecna mi sdelila, ze nevidi duvod proc bych nemohl prejit na neomezeny tarif, takze jsem platil 1,5 roku zbytecne muj stary tarif a to uz mi zrejme nikdo nezaplati:)
dekuji S pozdravem Martin Gartner
tel. Alcatel
Vraceni poplatku za vyreklamovany mobil + nesmyslny poplatek za predcasne ukonceni 2lete smlouvy, kvuli tel., ktery jsem vyreklamoval + neumozneni zmeny tarifu a diky tomu jsem platil 1,5 roku vice nez kdybych mohl prejit na neomezeny tarif...
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na předčasné ukončení smlouvy. Pokud to učiní, operátor má právo na úhradu jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy a úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
V tomto případě záleží na skutečnosti, jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Byla-li reklamace uplatněna pro třetí stejnou závadu, která se vyskytla po opravě, spotřebitel by měl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud spotřebitel zvolil opravu, kupní smlouva zůstává stále v platnosti. Operátor má v tomto vztahu postavení prodávajícího. Pokud spotřebiteli vznikne právo odstoupit od smlouvy z důvodu vadného plnění, společnost mu vrátí kupní cenu.
Dobré odpoledne, pane Gärtnere,
obecně mohu říct, že pokud jste měl zvýhodněný telefon, nemohli jsme vám poskytnout další zvýhodnění (na tarif) v rámci jedné smlouvy. Mohl jste tedy využít nové tarify v základní ceně, bez tzv. zvýhodnění na služby. Není možné kombinovat zvýhodněný mobil a zároveň zvýhodněnou cenu měsíčního paušálu.
K dalším skutečnostem se bez znalosti situace vyjádřit nemohu, ale můžete nám poslat tento dotaz do Centra péče přes http://tam.je/formular a prověříme, zda bylo vše v pořádku.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení: