Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#4270Reklamace dotovaneho mobilu + nepravdive informace operatoru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2014, před 10 lety

Martin Gärtner

Znění stížnosti

Koupil jsem si cenove zvyhodneny tel. pro meho synovce u Vodafone. Kdyz jsem se ptal prodavajiciho k cemu me to zavazuje, rekl jen, ze musim byt 2 roky u teto spol. Cca po 3 mesicich prisla tarifni revoluce. Zavolal jsem, ze bych chtel prejit na neomezeny tarif. Bylo mi sdeleno, ze to nejde, (pry je to ve smlouve) protoze jsem si koupil zvyhodneny tel. Volal jsem na klient. podporu celkem 5x a bylo mi receno pokazde to same. U zvyhodneneho tel. se projevila zavada usb konektoru. Zavada uznana 3x. Mezitim jsem se rozhodl dat po 13 letech vypoved. Za predcasne ukonceni dvoulete smlouvy na tel. po 1,5 roku jsem zaplatil poplatek cca 500 + cca 500 za mobil, ktery jsem uzival 1,5 roku (upozornuji, ze jsem ho "uspesne" reklamoval 3x) takze mi sice vratili cast penez, ale take jsem cast penez za mobil zaplatil. Nasledne mi volali proc chci skoncit. Rekl jsem, ze na zaklade zahadneho poplatku za mobil + nemoznost prejit na neomezeny tarif. Slecna mi sdelila, ze nevidi duvod proc bych nemohl prejit na neomezeny tarif, takze jsem platil 1,5 roku zbytecne muj stary tarif a to uz mi zrejme nikdo nezaplati:)
dekuji S pozdravem Martin Gartner


Produkt

tel. Alcatel


Požadované řešení

Vraceni poplatku za vyreklamovany mobil + nesmyslny poplatek za predcasne ukonceni 2lete smlouvy, kvuli tel., ktery jsem vyreklamoval + neumozneni zmeny tarifu a diky tomu jsem platil 1,5 roku vice nez kdybych mohl prejit na neomezeny tarif...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2014 16:38, před 10 lety

Spotřebitel má právo na předčasné ukončení smlouvy. Pokud to učiní, operátor má právo na úhradu jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy a úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
V tomto případě záleží na skutečnosti, jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Byla-li reklamace uplatněna pro třetí stejnou závadu, která se vyskytla po opravě, spotřebitel by měl nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Pokud spotřebitel zvolil opravu, kupní smlouva zůstává stále v platnosti. Operátor má v tomto vztahu postavení prodávajícího. Pokud spotřebiteli vznikne právo odstoupit od smlouvy z důvodu vadného plnění, společnost mu vrátí kupní cenu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2014 17:14, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Gärtnere,

obecně mohu říct, že pokud jste měl zvýhodněný telefon, nemohli jsme vám poskytnout další zvýhodnění (na tarif) v rámci jedné smlouvy. Mohl jste tedy využít nové tarify v základní ceně, bez tzv. zvýhodnění na služby. Není možné kombinovat zvýhodněný mobil a zároveň zvýhodněnou cenu měsíčního paušálu.

K dalším skutečnostem se bez znalosti situace vyjádřit nemohu, ale můžete nám poslat tento dotaz do Centra péče přes http://tam.je/formular a prověříme, zda bylo vše v pořádku.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.10.2014 18:56, před 10 lety


Martin Gärtner

Hodnocení: