Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
žádal jsem o přeregistraci karty a zároveň prodloužil zaplacení servisního poplatku o 12 dní s tím, že mi do té doby bude toto vyřízeno-3.9.2014 jste mi odepsali, že můj požadavek na přeregistrování karty byl zpracován, ale od té doby se nic neděje.
8.9. opět volala - váš zaměstnanec - jméno nevím a zase chtěla informace, které jsme vyplnili do formuláře přeregistrace.
vyřízení přeregistrování karty, abych mohl provést zaplacení přes SIPO
|
Tweet |
Spotřebitel má nárok na to, aby změna byla vyřízena dle dohohy nebo ve lhůtách stanovených v obchodních podmínkách.
Karta byla dle požadavku přeregistrována 3.9.2014. Nic nebrání v navedení plateb na SIPO, zákazník však o navedení Zákaznický servis nepožádal.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost reagovat. S ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.