Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4271Stále nevyřízená přeregistrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Jiří Kabourek

Znění stížnosti

žádal jsem o přeregistraci karty a zároveň prodloužil zaplacení servisního poplatku o 12 dní s tím, že mi do té doby bude toto vyřízeno-3.9.2014 jste mi odepsali, že můj požadavek na přeregistrování karty byl zpracován, ale od té doby se nic neděje.
8.9. opět volala - váš zaměstnanec - jméno nevím a zase chtěla informace, které jsme vyplnili do formuláře přeregistrace.


Požadované řešení

vyřízení přeregistrování karty, abych mohl provést zaplacení přes SIPO


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 15:09, před 10 lety

Spotřebitel má nárok na to, aby změna byla vyřízena dle dohohy nebo ve lhůtách stanovených v obchodních podmínkách.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2015 15:07, před 10 lety

Karta byla dle požadavku přeregistrována 3.9.2014. Nic nebrání v navedení plateb na SIPO, zákazník však o navedení Zákaznický servis nepožádal.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 08:35, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2015 10:09, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnost reagovat. S ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.