Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dal jsem 15. 1. 2020 do servisu při prodejně Hecht v Liberci sekačku s utrženým lankem pojezdu, do dnešního dne nemám sekačku opravenou.
Na stížnost, kterou jsem poslal 17.4.2020 na e-mail hecht@hecht.cz, mi odpověděli: "po kontrole servisní zakázky vám sdělujeme, že vlivem omezení nařízením vlády a postižením celosvětového omezení z důvodu cornaviru a jsme i mi závislý na dodavatelích 3 strany. Jedná se o zásah vyšší moci, který nejsme schopni ovlivnit
Jakmile bude náhradní díl na vaši sekačku dodán, bude v co nejkratším možném termínu opravena."
Na mou námitku, že nařízení vlády bylo vyhlášeno až 12.3.2020, a to byla sekačka již dva měsíce v opravě. Také jsem požadoval seriozní vyjádření a termín opravy. Ale zatím jsem se nedočkal žádné reakce. Bohužel do servisu ani do prodejny se nemohu dovolat.
zakázka: 104/20-000006/ZAK
Požaduji vrátit opravenou sekačku!
|
Tweet |
Mezi společností a spotřebitelem byla uzavřena smlouva o dílo (oprava sekačky). Pokud není oprava provedena v ujednaném čase, ocitá se společnost v prodlení. Nedokončí-li společnost opravu ani v dodatečné lhůtě, kterou jí poskytl spotřebitel, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Frčo,
velmi nás mrzí prodleva v ukončení servisní zakázky, která byla ovlivněna zpožděnými dodávkami náhradních dílů na straně našeho dodavatele. I přesto bychom se Vám za toto rádi omluvili. S pozdravem P. Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Došla mi trpělivost, rozhodl jsem se vzít si neopravenou sekačku zpět, a dát ji opravit jinam. Chtěl jsem se domluvit telefonicky, abych nevážil cestu do Liberce zbytečně. Marně jsem volal do servisu i do prodejny, úspěšný jsem byl, až když jsem zavolal z jiného telefonního čísla. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si pro sekačku přijel, byla opravená, prý tam jedno lanko našel. Téměř po pěti měsících – úspěch! Nevím kde je pravda, zda lanko našli, nebo konečně přišla zpožděná dodávka, ale určitě vím, že u HECHT už nebudu nakupovat.
Zákazník byl ihned po dodání náhradního dílu na centrální sklad kontaktován, výrobek byl přednostně opraven a v den návštěvy sevisní pobočky pro zákazníka připraven. S omluvou byl stroj předán.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Hodnocení: