Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dňa 9.9.2014 som nakupoval v Kauflande v Prahe-Modřanech, Lhotecká ul. Okrem iného som kupoval citróny, 0,5 kg, a plato vajec. Zistil som, že vo viacerých sieťkach s citrónmi bol vždy ku bezvadným plodom pridaný aj jeden plod, ktorý bol mäkký - už viac-menej ťažko použiteľný 1 plod = 1/5-1/4 sieťky (!). Keďže to bolo u viacerých sieťok: považujem to za "fintu" Kauflandu ako sa zbaviť týchto plodov. Cena za 0,5 kg bola 39,- Kč. Iné citróny v Kauflande 79,- Kč /kg...
V boxe s vajíčkami bol odporný zápach. Zistil som, že polovica balení bola vlhká a obaly boli zdeformované. Doma som zistil, že plato, ktoré som kúpil 9.9.14 má min. trvanlivosť do 12.9.14... Cena nebola z tohto dôvodu znížená.
Myslíte, že budem ešte nakupovať v Kauflande?
S pozdravom,
Ing. Peter Slunbčík, Ph.D.
viď text + číslo třídirny/balírny: CZ 9482 (z plata)
Prakticky neexistuje. Jedine, že by mi Kaufland znížil cenu; pravda, doklad nemám, takže budem musieť nájsť riešenie sám.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal podnět příslušným dozorovým orgánům, které můžou uložit podnikateli opatření k nápravě nebo pokutu, pokud zjistí, že se dopustil správního deliktu. Kvalitu potravin koontroluje Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Dozor nad zdravotní nezávadností potravin živočišného původu, v tomto případě zejména vajíček, provádí Státní veterinární správa.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.