Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si ProSmile od Shopolo.cz,úžasná reklama,velká spokojenost,záruka 100% vrácení peněz.Balíček dorazil,ale protéza nelze nasadit,nedrží na zubech prostě nepoužitelná.Tak jsem produkt chtěla poslat zpět,aby mi vrátili peníze.Napsala jsem jim,bylo mi řečeno že hyg.pomůcky se nevrácejí (coronavirus).Nakonec byli ještě sprostí.
ProSmile protéza na zuby-nepoužitelné
Vzhlem k tomu,že na stránkách shopolo.cz uváději 100% záruku vrácení peněz,tak by měli být tak solidní a po obdržení produktu peníze vrátit.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.