Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4273Neuplatněný voucher - zájezd do Norimberku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Romana Miklošková

Znění stížnosti

dne přišel od cestovky Hello tour tento mail:

Dobrý den vážené dámy a pánové,

včera před polednem nám provozovatel slevového portálu Zapakatel, nyní Brána slev Spojka Group sdělil, že se nachází v platební neschopnosti a nemůže dostát svým závazkům vůči naší společnosti.

V tuto chvíli nám dluží poměrně velkou částku za již odjeté zájezdy a je téměř vyloučeno, že platby za neodjeté zájezdy počínaje 12. červencem 2014 budou v dohledné době nebo vůbec někdy uhrazeny.

Jsme společnost pro kterou tato skutečnost může mít velmi nepříjemné důsledky. Z tohto důvodu jsme nuceni oznámit Vám, že klienti tohoto portálu nebudou s okamžitou platností na našich zájezdech odbavováni.

Využijte prosím svého práva a okamžitě slevový portál požádejte o vrácení uhrazené částky - domníváme se, že žádosti individuálních zákazníků budou vyřizovány přednostně.

Děkujeme za pochopení situace a litujeme, že tato situace nastala.

Jana Flídrová, jednatelka CK Hello Tour


Po napsání mailu na info@branaslev.cz s žádostí na vrácení peněz za dva nakoupené vouchery ve výši 1198 Kč již nikdo neodpověděl.


Produkt

voucher na zájezd do Norimberku - CK Hello Tour


Požadované řešení

žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2014 14:41, před 10 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm. Také záleží na znění obchodních podmínek, zda obsahují např. garanci poskytnutí služby, případně jiná ustanovení, v důsledku kterých by mohl spotřebitel svůj nárok uplatnit vůči slevovému portálu.
Spotřebitelé by sice měli vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, pokud byla smlouva uzavřena přímo s ním, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher. Zde by se předpokládala dobrá víra spotřebitele, že svůj závazek zaplatit za službu splnil poukázáním částky slevovému portálu, pokud tak stanovily podmínky smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 12:27, před 10 lety

Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Vzhledem k nejastnostem v právním posouzení dotčených vztahů, doporučujeme spotřebitelům, aby svou pohledávku do insolvenčního řízení přihlásili. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh. Nicméně jsme toho názoru, že uplatněním voucheru a jeho přijetím ze srany CK, přechází odpovědnost za splnění na CK.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR

Vzhledem ke skutečnosti, že byl podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.