Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#4274Nevyřízená objednávka s potvrzenou rezervací zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Radek Brothánek

Znění stížnosti

Dne 26.9.2014 jsem si objednal zboží a téhož dne mi byla objednávka ve 12:38 potvrzena.
Ten samý den jsem požádal o vystavení zálohové faktury na plnou částku 13599kč.
Dne 28.9.2014 mi bylo odpovězeno, že informace k platbě najdu v textu potvrzené objednávky.
Toho dne jsme ale s manželkou byli na zahraniční dovolené a až do návratu (7.9.) jsem neměl možnost bezpečně částku převést.
Učinil jsem tak ihned v pondělí 8.9., kdy 9.9.2014 ráno byla
částka převedená na účtu Elektrowordu (zasláno toto potvrzení)kde mi tento převod mailem potvrdili.
Vše tedy 14.den od objednávky.
Při přihlášení na svůj účet jsem celou viděl, že zboží bylo rezervováno (rezervace je vidět i nyní 10.9. 14:30).


Produkt

AEG T75470IH1 - sušička


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že je sušička dárkem manželce k narozeninám 14. září a telefonicky mi bylo zděleno, že zboží není skladem (na prodejnách běžně ano), tak kdyby alespoň omluva (za vyřazení objednávky automatickým systémem o den dříve) a třeba snad vykrytí objednávky za stejných podmínek později ... předal bych alespoň poukaz a na zboží počkali (když nemám zboží a ani peníze, abych mohl koupit jinde)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 15:52, před 10 lety

Pokud byla uzavřena kupní smlouva, měla by společnost zboží dodat, protože nedošlo k jejímu platnému zrušení. Výjimkou je vyčerpání zásob nebo ztráta schopnosti podnikatele plnit, přičemž ztrátou schopnosti plnit se nerozumí fakt, že lze plnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. Dodání zboží by mělo proběhnout ve sjednaném termínu. Není-li doba sjednána, spotřebitel může požadovat plnění ihned.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 11:14, před 10 lety

Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:40, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2015 09:54, před 10 lety

Hezký dobrý den pane Brothánku,

Nejprve bych se Vám jménem naší společnosti chtěla velmi omluvit za to, že jsme na Vaši stížnost nereagovali hned poté, co jste nám ji poslal. Dále bych se Vám ráda omluvila i za to, že jsme Vaši objednávku museli z důvodu obdržení pozdní platby zrušit. Neobdržíme li platbu do 14 dnů od potvrzení objednávky, systém objednávku automaticky zruší, to jen na vysvětlenou. Ale i tak nás celá situace samozřejmě velmi mrzí.
Většinu komentářů a stížností nám zákaznici posílají přes Heureku, na email, na naši zákaznickou linku: info@electroworld.cz atd., tento server jsme doposud zcela upřímně nepoužívali. To se teď již změní, jelikož Dtest je důležitým místem nejen pro nás, ale i pro zákazníky, tak to jen na vysvětlenou.

I přes tu uplynulou dobu bychom Vám rádi jako omluvu nabídli dárkovou poukázku v hodnotě 400 Kč, kterou lze uplatnit na kterékoliv naší kamenné prodejně.
Budete-li s touto poukázkou souhlasit, napiště mi, prosím, na můj email níže adresu, kam Vám mohu poukázku poslat.

Ještě jednou, prosím, přijměte naši omluvu.

S přáním hezkého dne

Gita Dörflová
Email: gita.dorflova@electroworld.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 15:19, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2015 16:26, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.