Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.9.2014 jsem si objednal zboží a téhož dne mi byla objednávka ve 12:38 potvrzena.
Ten samý den jsem požádal o vystavení zálohové faktury na plnou částku 13599kč.
Dne 28.9.2014 mi bylo odpovězeno, že informace k platbě najdu v textu potvrzené objednávky.
Toho dne jsme ale s manželkou byli na zahraniční dovolené a až do návratu (7.9.) jsem neměl možnost bezpečně částku převést.
Učinil jsem tak ihned v pondělí 8.9., kdy 9.9.2014 ráno byla
částka převedená na účtu Elektrowordu (zasláno toto potvrzení)kde mi tento převod mailem potvrdili.
Vše tedy 14.den od objednávky.
Při přihlášení na svůj účet jsem celou viděl, že zboží bylo rezervováno (rezervace je vidět i nyní 10.9. 14:30).
AEG T75470IH1 - sušička
Vzhledem k tomu, že je sušička dárkem manželce k narozeninám 14. září a telefonicky mi bylo zděleno, že zboží není skladem (na prodejnách běžně ano), tak kdyby alespoň omluva (za vyřazení objednávky automatickým systémem o den dříve) a třeba snad vykrytí objednávky za stejných podmínek později ... předal bych alespoň poukaz a na zboží počkali (když nemám zboží a ani peníze, abych mohl koupit jinde)
|
Tweet |
Pokud byla uzavřena kupní smlouva, měla by společnost zboží dodat, protože nedošlo k jejímu platnému zrušení. Výjimkou je vyčerpání zásob nebo ztráta schopnosti podnikatele plnit, přičemž ztrátou schopnosti plnit se nerozumí fakt, že lze plnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. Dodání zboží by mělo proběhnout ve sjednaném termínu. Není-li doba sjednána, spotřebitel může požadovat plnění ihned.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Hezký dobrý den pane Brothánku,
Nejprve bych se Vám jménem naší společnosti chtěla velmi omluvit za to, že jsme na Vaši stížnost nereagovali hned poté, co jste nám ji poslal. Dále bych se Vám ráda omluvila i za to, že jsme Vaši objednávku museli z důvodu obdržení pozdní platby zrušit. Neobdržíme li platbu do 14 dnů od potvrzení objednávky, systém objednávku automaticky zruší, to jen na vysvětlenou. Ale i tak nás celá situace samozřejmě velmi mrzí.
Většinu komentářů a stížností nám zákaznici posílají přes Heureku, na email, na naši zákaznickou linku: info@electroworld.cz atd., tento server jsme doposud zcela upřímně nepoužívali. To se teď již změní, jelikož Dtest je důležitým místem nejen pro nás, ale i pro zákazníky, tak to jen na vysvětlenou.
I přes tu uplynulou dobu bychom Vám rádi jako omluvu nabídli dárkovou poukázku v hodnotě 400 Kč, kterou lze uplatnit na kterékoliv naší kamenné prodejně.
Budete-li s touto poukázkou souhlasit, napiště mi, prosím, na můj email níže adresu, kam Vám mohu poukázku poslat.
Ještě jednou, prosím, přijměte naši omluvu.
S přáním hezkého dne
Gita Dörflová
Email: gita.dorflova@electroworld.cz
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.