Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne29.5. mi byla zaslána SMS v 9.14 hod, že mám do půlnoci zdarma hovory do všech sítí.
Ve 12.52 hod jsem v rámci této zprávy volala na tel. číslo 605392783 a byla jsem okradena o mých posledních 90 Kč kreditu.
Ve 13.39 hod jsem volala na informační linku a stěžovala si. Monitorování hovoru je u Vás zřejmě v databázi. Rozhovor končil slovy Vaěí pracovnice tím, že jsem rozčílená a se mnou se už dál bavit nebude.
Řádně si u Vás platím kredit v rámci svých možností. Uráží mě přístup Vašich zaměstnanců, kdy mi tvrdí, že v dnešní digitalizované době, není schopná zjistit počítačově, jak se věci mají. Mám pocit, že se úmyslně zaměřujete na starší ročníky, protože bohužel jsme tu vymoženost vzdělání neměli, abychom všemu rozuměli.
Pokud máte trošku cti v těle, i když nevím s kým komunikuji, tak mi vraťte moje peníze, o které jste mě připravili záměrně.
Víchová Věra
tel 737114066
Ostrava, Vítkovická 6
Vraťte mi peníze, které jste si odečetli, přestože jste uváděli, že služba bude zdarma
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.