Společnost


KOVOTOUR PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42748Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2020, před 5 lety

Nikola Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problém který se stal bratrovi a jeho kamarádovi v Německu, jelikož firma brami plus s. R. o. Slibila jim práci ale bohužel jim nic nezaridila nakonec, bratr a kamarád zaplatili 19.05.najem každý 300 euro na celý měsíc ale už v pondělí odjíždějí do Kolína jelikož mají už novou práci, jde o to ze jednatel známý jako Marek Hamrak společnost brami plus s.r.o. jim je povinný vrátit zbytek peněz na jejich účet jelikož jim nezaridili práci jak bylo dohodnuto. Mám také potvrzení zaplacení nájmu prosím kontaktujte mě nevím na koho se mám obrátit, děkuji Nikola Novotná.


Produkt

Nevraceni peněz za ubytování.


Požadované řešení

Vrácení peněz a vyřešení situace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2020 10:53, před 4 lety

Z obsahu stížnosti není zcela zřejmé, jaký je skutečný skutkový stav věci, proto uvádíme pouze obecné prohlášení, které v konečném důsledku nemusí být na daný případ zcela přiléhavé.

Nebyla-li splněna smluvní povinnost ze zprostředkovatelské smlouvy, nahradí povinná strana škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit, a to v souladu s § 2913 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tzn., že pokud vznikly straně náklady v souvislosti s ubytováním, které souviselo výhradně s předmětem smlouvy, jež byla porušena, má poškozený nárok na náhradu vzniklé škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 10:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.