Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:464
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#42751nevyřádaná reklama na email!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2020, před 5 lety

Alfonz Novák

Znění stížnosti

Firma zase změnila odesilatele a odesílá pod názvem Karel jsou to šmejdi zablokujete jednu adresu a posílají to z jíné..obrana ...napařit formě pokutu miliardu a je klid a ještě zavřít na 20let do jailu


Požadované řešení

zatknout majitele firmy a napařit mu 20let v jailu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2020 10:55, před 5 lety

V řešené věci by se mohlo jednat o agresivní obchodní praktiku, která je upravena pod písm. c) v Příloze č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Z obsahu stížnosti totiž plyne, že společnosti činí vůči spotřebiteli opakovaně nevyžádané nabídky, které zde spočívají ve formě reklamy.

Tato oblast je dále podrobně upravena zejm. zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, dle kterého je možné obchodní sdělení šířit elektronickými prostředky jen za podmínek stanovených tímto zákonem. Podrobnosti elektronického kontaktu lze za účelem šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky využít pouze ve vztahu k uživatelům, kteří k tomu dali předchozí souhlas, resp. tento souhlas dodatečně nevzali zpět.

Zaslání elektronické pošty za účelem šíření obchodního sdělení je dle tohoto zákona zakázáno, pokud si adresát nepřeje, aby mu byly obchodní informace odesílatelem nadále zasílány.

Orgánem příslušným k výkonu dozoru nad dodržováním tohoto zákona je pro šíření takových obchodních sdělení Úřad pro ochranu osobních údajů.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti a zdůraznil, že si nepřeje zasílání nevyžádané reklamy. Pokud by se spotřebitel domníval, že společnost osobní údaje neodstranila a pokračuje v zasílání nevyžádané reklamy, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 13:27, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.