Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 29.5. v 9.46 hod. jela moje sestra (71 let) vlakem do Omic. Při nástupu ji nikdo neinformoval o výluce až ve vlaku průvodčí.
Kdyby cestující byl včas informovám o výlukách, mohl by si rozmyslet, zda vůbec někam pojede. Hlavně starší lidé by tyto informace uvítali. Dnes moje sestra kvůli poruše na trati stála hodinu na nádraží. Škoda že nejsou všichni u vás tak chápaví, jako na informacích jedna vaše pracovnice. V Omicích se cestující nijak nedoví o tom, že vlak nejede a ani kde stojí náhradní doprava. Možná by se toto mohlo napravit! I staří lidí jsou vašimi zákazníky i když platí méně. Jistě si zaslouží i oni informace na této zastávce. Děkuji za nápravu!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/