Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42753Neoprávněné stržení s osobního účtu.A není mi jasné za co ?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2020, před 5 lety

Jiří Koryťák

Znění stížnosti

Dobrý den,
není mi jasné za co mi vaše společnost strhla částku ve výši 2.388,- Kč. ?
A to bez mého souhlasu.Za co je táto částka účtována ? Nic nedostávám,ani
neodebírám ?
Neprodleně chci tuto částku vrátit zpět ! Jinak tuto záležitost předám
Policii České republiky k trestnímu řízení.


Produkt

Není mi jasné o jaký produkt jde ?Nic jsem si nikde neobjednál...


Požadované řešení

Požaduji okamžité vráceni celé mé peněžní částky a to je 2.388,- Kč.
Nejsem si vědom že bych si něco,někde objednál!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2020 13:54, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek mezi ním a společností nikdy neexistoval, a tudíž nevznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky, a to případně i třetí osobě (jiné společnosti), má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění. Pokud by se neprokázala existence dluhu, společnost nemůže žádat ani dluh samotný, ale ani aby spotřebitel popř. zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2020 10:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.