Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
V prodejně Lidl v Brně-Slatině jsme zakoupili produkt "Lasagne bolognese" za 89 Kč s datem spotřeby do 4.6.2020. Produkt jsme skaldovali v ledničce. Dnes dne 29.5.2020 jsme si jídlo chtěli připravit a pokrm byl pod nerozdělaným obalem plesnivý. Produkt máme nafocený, je nerozbalený.
Lasagne Bolognese s vepřovým masem, 1 kg, čárový kód: 20002589
Vrácení platby 89 Kč.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky s neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat.
Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Má-li spotřebitel možnost prokázat, že zboží bylo vadné už v určité době (např. fotografií prokazatelně pořízenou v určité datum), výrazně to vylepší jeho důkazní pozici.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.
Dobrý den, pane Třísko,
to nás velmi mrzí. V takovém případě můžete lasagne zanést zpět do prodejny, vrátíme Vám za ně peníze.
Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme a přejeme fajn den.
Lidl Česká republika
Hodnocení: