Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42754Plíseň v lasagních

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2020, před 5 lety

Michal Tříska

Znění stížnosti

V prodejně Lidl v Brně-Slatině jsme zakoupili produkt "Lasagne bolognese" za 89 Kč s datem spotřeby do 4.6.2020. Produkt jsme skaldovali v ledničce. Dnes dne 29.5.2020 jsme si jídlo chtěli připravit a pokrm byl pod nerozdělaným obalem plesnivý. Produkt máme nafocený, je nerozbalený.


Produkt

Lasagne Bolognese s vepřovým masem, 1 kg, čárový kód: 20002589


Požadované řešení

Vrácení platby 89 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2020 13:32, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky s neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat.

Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin. Má-li spotřebitel možnost prokázat, že zboží bylo vadné už v určité době (např. fotografií prokazatelně pořízenou v určité datum), výrazně to vylepší jeho důkazní pozici.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2020 14:10, před 5 lety

Dobrý den, pane Třísko,

to nás velmi mrzí. V takovém případě můžete lasagne zanést zpět do prodejny, vrátíme Vám za ně peníze.

Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2020 14:50, před 5 lety


Michal Tříska

Hodnocení: