Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
právě jsem si vytvořil prémiový profil u Be2 a vzápětí zjistil, že mi z účtu strhli trojnásobnou částku za roční předplatné než udávali, tedy 5 712 Kč. Okamžitě jsem si zablokoval kartu, a ani ne hodinu po registraci napsal na ochrana@be2.cz a zažádal o deaktivaci účtu a okamžité navrácení peněz. Jsem tedy rozhodně v 14-ti denní ochranné lhůtě, kdy mohu od smlouvy odstoupit.
Věřím ve zdárné vyřizení záležitosti,
Prachař
podvodná seznamka
vrácení peněz, zrušení profilu, odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (zásadně 14 dnů od uzavření smlouvy), uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty.
Dle ustanovení § 555 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že právní jednání se posuzuje podle svého obsahu (nikoli výlučně podle svého označení či formy). Tzn., že i kdyby nebylo právní jednání spotřebitelem označeno jako "odstoupení od smlouvy", avšak z jeho obsahu by bylo patrné, že jde o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy, je nutné toto jednání vyhodnotit jako odstoupení od smlouvy ve smyslu ustanovení § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. O tomto odstoupení platí to, co je uvedeno výše ve vyjádření.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.