Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Cca před měsícem jsem byl kontaktován telefonicky a souhlasil se službou,která mi byla nabídnuta,zasílání veřejných zakázek.
Po konzultaci s jinými podnikateli jsem okamžitě napsal,že o službu nemám zájem,že jsem ji nevyužil a, že ji nikdy nevyužiji. Protože jsem to učinil po 3-4 dnech považoval jsem to za odstoupení od smlouvy.Přesto byla vygenerována faktura,kterou chce firma zaplatit .
Já jsem od nich žádné plnění neměl,nevyužil jsem žádných služeb
nehodlám jim tedy dělat banku. Chtějí abych zaplatil,že mi to za rok vrátí. A bude mi to mít kdo vrátit? To nevím. Psal jsem jim to 5 krát.
Napsal jsem jim ,at se chovají jako podnikatelé a ne jako podnikavci.
Jsem ochodník a tak jsem se domníval,že nabídky budou v oboru ,ale není tomu tak.
Storno faktury a potvrzení ,že služba je zrušena.
|
Tweet |
V tomto případě bude zásadní, co bylo předmětem smlouvy a co lze prokázat. Doporučujeme vyžádat si hovor, ve kterém byla smlouva uzavřena, aby bylo jednoznačné, co operátorka přislíbila. Na základě toho lze službu reklamovat a žádat přiměřenou slevu nebo celkové odstoupení od smlouvy. Týká-li se smlouva podnikatelské činnosti, nelze odstoupit bez uvedení důvodu.
Pokud je možná dohoda týkající se ukončení smlouvy, bude se pravděpodobně jednat o nejvhodnější řešení situace. O takové dohodě je nutné mít důkaz.
Vzhledem ke skutečnosti, že služba VašeStížnosti.cz je určena pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli, stížnost uzavíráme.