Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42764Vrácení storno poplatku kvuli covid19

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2020, před 5 lety

Miroslav Černý

Znění stížnosti

Dobrý den, mám dotaz. Měli jsme zaplacenou zálohu 15.000,- cca 1/2 ceny zajezdu ( dovolené) sprostředkovavala to invia.cz ale je tomod ck blue style. Přišel
Nám formulář kde stálo jestli chceme zájezd za 1- zrušit
Za 2 - jestli chceme voucher a nebo jestli vydržime na situaci. Jelikož
Se bojime o své zdraví rozhodli jsme se zajezd zrušit. V postupu bylo psáno že storno poplatek je 1.500,- kč. Zdalo se nam to velmi přijatelné tak jsme se rozhodli to zrušit. Cca 3 týdny se nic nedělo. A pak přišla z cestovni kanceláře sprava že storno poplatek je 15.000,- ne 1.500,- a že se vymyšlíme. Zájezd měl byt ke konci srpna. Přijde mi ta suma za storno poplatek nesmyslná. Ale prý si vymyšlíme. Když všude se řiká v mediich ze máme nárok na vrácení peněz nebo teda na nějaký
Voucher. Prosím co máme teď dělat. Děkuji


Produkt

Storno poplatky


Požadované řešení

Rada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2020 10:41, před 5 lety

Pořadatel zájezdu je dle § 2533 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, na žádost zákazníka povinen odůvodnit výši odstupného. Výše takového odstupného musí být přiměřená. Pořadatel tak může požadovat zaplacení odstupného ve výši nákladů, které mu skutečně v souvislosti s odstoupením zákazníka od smlouvy vzniknou.

Pokud však výše odstupného byla sjednána ve smlouvě, může se spotřebitel odkazovat právě na podmínky této smlouvy a zvýšenou částku rozporovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.