Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:788
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42767Paušál za opakovaně použitelné sáčky od jiné firmy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2020, před 5 lety

Tereza Miksová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem si v Lidlu všimla nařízení o účtování paušální částky při nákupu potravin ve znovupoužitelném sáčku, který není z Vašeho řetězce.

Poměrně mě to zaskočilo, protože cílem nabídky těchto produktů je především úleva planety a snížení produkce plastu. Nebo je toto zavedení pouze pro Vaši dobrou pověst či komerci?

Našim společným zájmem by měla být především udržitelnost dobrého stavu životního prostředí. Hlavní je přece, že zákazník nepoužije plast, to, že má jinou značku znovupoužitelného sáčku, je snad v tomto případě docela irelevantní, nemyslíte? Proč tedy dáváte paušál lidem, kteří nejsou ignoranti a mění své spotřební chování? Neměli by být "potrestáni" spíše zákazníci, kteří neustále produkují zbytečný plast? :-)

Špatný dojem z nákupu mi dovršil mladý muž za pokladnou, který se neobtěžoval pozdravit a vrátil mi o 40,- méně (moje chyba, všimla jsem si pozdě).

Mějte pěkný den!


Požadované řešení

Nepožaduji řešení, spíše vysvětlení. Hlava mi toto nařízení nebere, ale okolnosti neznám, třeba je důvod dostatečně relevantní. Byla bych ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2020 12:12, před 5 lety

Stanovování cen je interní věcí společnosti, která není zásadně regulována obecně závaznými právními předpisy. Může to být však faktor odlišující společnost, a to ať již negativní či pozitivním způsobem, od společností ostatních.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.7.2020 13:30, před 5 lety

Dobrý den, paní Miksová,

obáváme se, že nerozumíme Vašemu dotazu. Žádnou paušální částku za použití sáčku na opakované použití zákazníkům neúčtujeme. Pouze při vážení uloženého zboží připočítáváme ještě váhu sáčku, která činí 8 gramů.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:18, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2020 15:25, před 4 lety


Tereza Miksová

Hodnocení: