Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#42768Neoprávněné dodavané složenky za mince, které nechci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2020, před 5 lety

Alena Krošlákova

Znění stížnosti

Vrátila jsem dne 20.4.2020 balíček s mincemi, který mně byl zaslán 19.4.2020
Mince jsem si sice objednala, ale pak jsem si to rozmyslele a hned druhý den po převzetí, jsem je vrátila DOPORUĆENÉ a zrušila jsem objednávku. Sice balíčky s mincemi nechodí, ale stále přicházejí složenky, že mám poslat peníze.Dopisy vracím na poštu, ať vám je posílají zpět, ale doporučili mně ať je vyhazují do koše. Proto žádám aby jste už žádné dopisy s pouká
zkami neposílaly.
Děkují Krošláková Alena


Produkt

Český mincovní obchod


Požadované řešení

Neposílat poukazky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2020 08:24, před 5 lety

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitelka právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany společnosti. Automatickým účinkem odstoupení od smlouvy je její zrušení od počátku (tzn. že na smlouvu se hledí, jako by nikdy nebyla uzavřena), přičemž smluvní strany si musí navzájem vrátit poskytnutá plnění.

Spotřebitelka by mohla rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/…dr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2020 08:34, před 5 lety

Místo: Plzeň
Datum: 16.06.2020
Zákaznické číslo 1787586





Vážená paní Krošláková,

děkujeme Vám za sdělení, na které rádi odpovídáme.

V prní řadě neevidujeme žádnou komunikaci s Vámi o vyřazení z evidence či zrušení zasílání nabídek, takže bohužel bez předchozí komunikace nemůžeme vědět, že o nabídky již nemáte zájem.

Samozřejmě jsme vyhověli Vašemu požadavku již nadále nebýt informována o našich reklamních a nabídkových akcích. Chtěli bychom Vás upozornit, že v době zpracování Vaší žádosti mohlo dojít k protnutí aktuálního tisku nabídky a Vašeho požadavku.

U Vašeho zákaznického čísla bude nastaveno zrušení zasílání nabídek..

Bohužel veškeré procesy, které jsou v současné době v našem tisknu nebo v přípravách objednávek, neumožňují přístup pouze na jednu adresu, proto může dojít k dalšímu zaslání.

Pro ukončení zasílání newsletteru e-mailem, je nutné v příchozí nabídce kliknout v posledním řádku na políčko “zde” a poté se Vám zobrazí potvrzení o zrušení zasílání nabídek formou newsletteru.

Prosíme o pochopení této situace.

Těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout potřebné informace.


S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zakaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2020 13:47, před 5 lety


Alena Krošlákova

Děkuji za vyjádření a pokud bude u mého zákaznického čísla nastaveno zrušení, pak stížnost uzavírám.
Děkuji za kladné vyřízení
Alen Krošláková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2020 13:53, před 5 lety

Dobrý den,

zrušení je již u Vaše účtu nastaveno.

S pozdravem

Zákazniský servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2020 22:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2020 17:15, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.