Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vrátila jsem dne 20.4.2020 balíček s mincemi, který mně byl zaslán 19.4.2020
Mince jsem si sice objednala, ale pak jsem si to rozmyslele a hned druhý den po převzetí, jsem je vrátila DOPORUĆENÉ a zrušila jsem objednávku. Sice balíčky s mincemi nechodí, ale stále přicházejí složenky, že mám poslat peníze.Dopisy vracím na poštu, ať vám je posílají zpět, ale doporučili mně ať je vyhazují do koše. Proto žádám aby jste už žádné dopisy s pouká
zkami neposílaly.
Děkují Krošláková Alena
Český mincovní obchod
Neposílat poukazky
|
Tweet |
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitelka právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Právo odstoupit od smlouvy vzniká přímo ze zákona. Jedná se o jednostranné právní jednání, které uplatňuje spotřebitel, a které nepotřebuje žádné schválení či podobný úkon ze strany společnosti. Automatickým účinkem odstoupení od smlouvy je její zrušení od počátku (tzn. že na smlouvu se hledí, jako by nikdy nebyla uzavřena), přičemž smluvní strany si musí navzájem vrátit poskytnutá plnění.
Spotřebitelka by mohla rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/…dr/.
Místo: Plzeň
Datum: 16.06.2020
Zákaznické číslo 1787586
Vážená paní Krošláková,
děkujeme Vám za sdělení, na které rádi odpovídáme.
V prní řadě neevidujeme žádnou komunikaci s Vámi o vyřazení z evidence či zrušení zasílání nabídek, takže bohužel bez předchozí komunikace nemůžeme vědět, že o nabídky již nemáte zájem.
Samozřejmě jsme vyhověli Vašemu požadavku již nadále nebýt informována o našich reklamních a nabídkových akcích. Chtěli bychom Vás upozornit, že v době zpracování Vaší žádosti mohlo dojít k protnutí aktuálního tisku nabídky a Vašeho požadavku.
U Vašeho zákaznického čísla bude nastaveno zrušení zasílání nabídek..
Bohužel veškeré procesy, které jsou v současné době v našem tisknu nebo v přípravách objednávek, neumožňují přístup pouze na jednu adresu, proto může dojít k dalšímu zaslání.
Pro ukončení zasílání newsletteru e-mailem, je nutné v příchozí nabídce kliknout v posledním řádku na políčko “zde” a poté se Vám zobrazí potvrzení o zrušení zasílání nabídek formou newsletteru.
Prosíme o pochopení této situace.
Těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout potřebné informace.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zakaznický servis
Děkuji za vyjádření a pokud bude u mého zákaznického čísla nastaveno zrušení, pak stížnost uzavírám.
Děkuji za kladné vyřízení
Alen Krošláková
Dobrý den,
zrušení je již u Vaše účtu nastaveno.
S pozdravem
Zákazniský servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.