Společnost


Vilibald Raiskup

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42771Byl jsem sprostě okraden

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2020, před 5 lety

aleš novák

Znění stížnosti

prodávající mi vyměnil brzdový kotouč


Produkt

po přiblížení jde vidět na značení na brzdových kotoučích,zaměřte se na přední kolo...takhle vypadal můj brzdový kotouč předního kola, než jsem ho zanesl do prodejny JUKO SPORT u bývalých hudebnin v Karviné 6, k vycentrování ráfku. Prodávající-tlustější menší týpek s brýlemi přední kolo ode mě převzal 14.4.2020, asi 16. mi přišla sms že kolo je hotové a připraveno k vyzvednutí za 200, Po obědě jsem tam šel, zaplatil jsem 200,- a doma při montování do rámu jsem si všiml že ten týpek mi nasadil plášť opačně - né po směru jak je šipka na brzdovém kotouči a taktéž i na plášti.... tak jsem to zase sundal a hned jsem tam s tím kolem šel...když jsem tam přišel tak tam byl nějaký zákazník, tak jsem hned začal i před ním, že nesu reklamaci špatně nasazený plášť a ten Z..D mi odpověděl že to už tak bylo a já dodal že už od výroby, tak jsem mu řekl že to reklamuji že jsem to tak neměl, on si to kolo zase převzal a já šel domu. 20.4.2020 mi přišla sms že hotovo,tak jsem tam šel vzal jsem kolo a šel to domu namontovat, když jsem přišel domu tak jsem zjistil že mi ten špekulant ,za to že jsem přišel reklamovat jeho špatně odvedenou práci vyměnil brzdový kotouč za křivý rezavý a navíc o dost větší kotouč s rozměrem 180-1....samozřejmě jsem si nebyl hned jistý jestli se mi to nezdá, tak jsem volal do prodejen kde tohle kolo prodávají a tam mi řekli že na trekingová kola není důvod dávat tak velké kotouče,a to mi potvrdilo to že se mi to nezdá. po pár dnech hledání v telefonu a počítači jsem našel fotku kterou jsem pořídil těsně před tím než jsem tam to kolo nesl a na ní je ZŘETELNĚ vidět po přiblížení že jsem měl kotouč 150-1 nový..,kolo je cca 9 měsíců staré, ..


Požadované řešení

POŽADUJI SVŮJ BRZDOVÝ KOTOUČ TEKTRO vel. 150-1,+ nové brzdové destičky pro mé přední kolo jako omluvu, za ty které se mi sjely tím špatným křivým kotoučem.Nebylo to poprvé kdy mě tenhle prodávající chtěl okrást...a stále mu to prochází a nikdo s tím nic nezmůže.mám fotografie na kterých je zřetelně vidět že mám pravdu v tom že mě okradl o brzdový kotouč 150-1 z předního kola mého elektrokola a nahradil ho za křivý, rezavý a větší 180-1.dře mi o brzdové destičky,protože tam vůbec nepatří!!!!
když jsem šel přímo za prodávajícím do prodejny JUKO sport v Karviné, reklamovat jeho práci,tak na mě začal řvát A VEN.,tak jsem mu jen oznámil že to jen tak nenechám a šel jsem rozčílený domů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2020 10:28, před 4 lety

Vymění-li prodávající určitou část věci při opravě za věc s nižší kvalitou, působí tím spotřebiteli škodu. Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol (v tomto případě i pořízená fotografie) by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (zde tedy namontováním původního kotouče zpět). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:37, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.