Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, před měsícem jsem vypověděla smlouvu po telefonu z paušálu, paní mi řekla,že mi to převedou na předplacenou kartu,ale už mi jaksi zapoměla oznámit,že nebudu mít žadnou síť a tím pádem budu nedostupná,síť mi vypnuli bez varování v noci z pátku na sobotu,když jsem v sobotu volala na linku o2 tak mi bylo řečeno,že v sobotu v 17.00 mám vyndat simku,a že to půjde ..ne nešlo..Síť byla pořád nedostupná,po druhém telefonátu večer mi bylo řečeno,že po 24.00 hodine už to určitě půjde.Samozřejmně,pořád bez sítě,teď je neděle 16.00 a pořád to mám deaktivované!! Takže jsem 3 dny v podstatě bez varování bez sítě nedostupná.Toto mi moc normální nepříjde,jen tak vypnout síť na 3 dny pomalu!!Bez varování!Takže O2 už nikdy více...
Přepnutí z paušálu na předplacenou kartu
Prosím o zpětný email,co tohle má znamenat a jestli je toto normální postup O2.
|
Tweet |
Obecně závazné právní předpisy technické provádění změn tarifu uvnitř společnosti samotné neupravují, resp. nestanovují lhůty, ve kterých by měl být tento proces bezvadně vyřízen.
Dle čl. 10 bod 1. obchodních podmínek společnosti 02 O2 Czech Republic a.s. platí, že po uzavření smlouvy je spotřebitel oprávněn podat žádost o změnu smlouvy, a to zejména o změnu identifikačních údajů, změnu nastavení služby nebo zřízení služby nové. Na žádost o změnu se přiměřeně použijí ustanovení o uzavírání samotné smlouvy. V ustanovení o uzavírání smlouvy samotné žádná lhůta, ze které by bylo možné alespoň přibližně vyjít upravena není. Jediná lhůta, která by mohla sloužit jako jisté interpretační vodítko je upravena v čl. 11 bod 11., avšak upozorňujeme, že se netýká totožného skutkového základu.
Lze tedy podle našeho názoru uzavřít, že lhůta, které se dovolává spotřebitelka, by se měla řídit požadavkem přiměřenosti. Není dle našeho názoru zcela přiměřené, pokud je společnost O2 Czech Republic a.s. schopna (dle svých obchodních podmínek) za 3 dny vyřídit přechod čísla od O2 Czech Republic a.s. k jinému operátorovi, avšak úkon spočívající pouze ve změně charakteru služby uvnitř společnosti není, navzdory opakovanému ujištění, schopna splnit.
Dobrý den,
děkujeme za zprávu.
Při převodu z paušálního tarifu na předplacenou kartu v některých případech může jít o krátkodobou nedostupnost služby, převod může trvat až 5 dní.
Předpokládám však, že to už nyní není aktuální.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.