Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42786Nevhodné zastavování vlaků v žst. Ústí n.L.-Střekov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2020, před 5 lety

Ivan Jirásek

Znění stížnosti

Rychlíky v relaci UL - Kolín mají část pouze jednoho vozu vyhrazenou k přepravě kol a kočárků.Bohužel v této žst. zastavují tyto soupravy většinou tak,že
jediné dveře,potřebné k naložení kol i kočárků,jsou nad sníženým místem nástupiště a naložení lze provést pouze s pomocí dobrovolníka,který má ochotu pomoci.Na slovní stížnosti směřované výpravčím či vlakvedoucím reagují tyto osoby pochopitelně jen odpovědí,že s tím nemohou nic dělat.Byl bych rád,kdybyste vyvrátili můj subjektivní pocit,že se jedná o zlomyslnost strojvůdců,protože vidí-li připravené cestující s koly,tak při jejich dostatečné(?) inteligenci by snad každého z nich mělo napadnout,že by měl zastavit o 2-3 metry blíž nebo dále,aby mohlo dojít k potřebnému úkonu.


Produkt

Tento problém se týká pouze rychlíků,nikoli osobních vlaků,které jsou tvořeny jinými soupravami.


Požadované řešení

1.Na tuto skutečnost strojvedoucí důrazně upozornit při školení apod.
2.Vyžádat od výpravčích v žst.UL - Střekov průběžnou kontrolu tohoto opatření.
3.Umístit případně u nástupiště vhodně lichoběžníkovou návěst,označující místo určené k zastavení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 09:07, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.