Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám zaplaceno několik karet na kterých mám placené programy, které teď opět nevysílají, nejde pouze o sportovní programy. Kvůli těmto programům jsem vybírala určité balíčky, které jsou mi v tuto chvíli na dvě věci.
Vrácení financí za nedodání placených služeb.
|
Tweet |
V případě, že společnost neposkytuje služby ve sjednané kvalitě (nedodává vysílání sjednaných programů), má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. V rámci reklamace by měla být odstraněna vada (znovuobnovení vysílání). Spotřebitel rovněž může reklamovat vyúčtování služby a požadovat přiměřené snížení ceny za neposkytnuté služby.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.