Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4279Neuspokojivě řešená reklamce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Jakub Horehleď

Znění stížnosti

Již po 2x jsem reklamoval grafickou kartu v ochránné lhůtě 6 měsíců od prodeje.2x reklamce uznána po prvé požadována oprava nicméně po 30 dnech reklamace a pár dnech používání jsem ji poslal do reklamce podruhé s tou stejnou závadou a důrazným požadavkem na výměnu za novou.Ale po dalších 30 dnech mi bylo oznámeno vrácení pěněz s čímž samozřejmě nesouhlasím a trvám na mnou požadované výměně za nový kus.


Produkt

Grafická karta GIGABYTE GTX 780 Ti již 2x v reklamaci se stejnou závadou.


Požadované řešení

Výměna za nový kus


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 13:37, před 10 lety

Pokud se jedná o reklamaci, která je uplatněna ve lhůtě šesti měsíců od převzetí věci, primárním řešením reklamace je výměna. Není-li možné řešit reklamaci výměnu, následuje vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.9.2014 06:45, před 10 lety

Dobrý den,

dle mých, dostupných informací je již tato stížnost dořešena.

Prosím o její uzavření.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.9.2014 08:46, před 10 lety


Jakub Horehleď

Hodnocení: