Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již po 2x jsem reklamoval grafickou kartu v ochránné lhůtě 6 měsíců od prodeje.2x reklamce uznána po prvé požadována oprava nicméně po 30 dnech reklamace a pár dnech používání jsem ji poslal do reklamce podruhé s tou stejnou závadou a důrazným požadavkem na výměnu za novou.Ale po dalších 30 dnech mi bylo oznámeno vrácení pěněz s čímž samozřejmě nesouhlasím a trvám na mnou požadované výměně za nový kus.
Grafická karta GIGABYTE GTX 780 Ti již 2x v reklamaci se stejnou závadou.
Výměna za nový kus
|
Tweet |
Pokud se jedná o reklamaci, která je uplatněna ve lhůtě šesti měsíců od převzetí věci, primárním řešením reklamace je výměna. Není-li možné řešit reklamaci výměnu, následuje vrácení peněz.
Dobrý den,
dle mých, dostupných informací je již tato stížnost dořešena.
Prosím o její uzavření.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení: