Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.3.2020 jsem objednala roušky z nanovlákna a hned zaplatila ono to u nich jinak nejde,dodaní mělo být koncem měsíce asi tak dva dna před termínem přišel email že roušky nebudou tak jsem se snažila spojit přes jejich tiket ale stále jen přes jejich tiket telefonicky nebylo vůbec možné nakonec 22.4 jsem přes
jejich tiket zaslala číslo účtu aby vratily penize,ale od te doby žádná zpětná reakce
nanovláknová rouška č.263611 a číslo objednávky 102537389
Chci vrátit penize
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
požadavek jsem posílala více jak před měsícem i s čislem účtu ,a dodnes žádné peníze nepřišly,taqk tedy moc tomu nevěřím a opravdu zvažuji na podání trestního oznamení.
Vzhledem k výše uvedenému vyjádření společnosti, doporučujeme přece jenom ještě vyčkat, a to do 18. 6., kdy uplynu lhůta, kterou si společnost sama stanovila. Sice mělo k vrácení peněz dojít již mnohem dříve, ale vždy je lepší domluva, pokud je možná, než řešení prostřednictvím příslušných orgánů.
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka zasílala požadavek už koncem dubna, žádáme společnost o urychlené vyřízení.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla o připsání peněz informovat a stížnost uzavřít.
Tak peníze od poštovnézdarma přišly v termínu,děkuji za pomoc,Krobotová
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že byla situace vyřízena k Vaší spokojenosti. S případnými dotazy se na nás neváhejte obrátit.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že byla situace vyřízena k Vaší spokojenosti. S případnými dotazy se na nás neváhejte obrátit.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz