Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Kvůli pouhému omylnému kliknutí na jednu reklamu jsem dostal 31. května zprávu od O2, že jsem zaplatil 99 Kč mobile4fun. Nedostal jsem žádné potvrzení platby, kterou bych měl dostat, Jen že mi z účtu vzali 99Kč.
Sami mi poslali zprávu, že na https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/unsubscribe_links můžu zrušit odebírání. Zde byl nápis, že pro zrušení odběru mám kliknout na tlačítko dole, ovšem žádné takové tlačítko zde nebylo. Zkusil jsem to podle rady na internetu zablokovat v O2, ale nenašel jsem to. Proto to reklamuji zde.
telfon na mobile4fun je 420255786511. Adresa je mobile4fun@silverline.com. ID služby je 02000000000. Více už toho nevím.
Požaduji, aby mi mobile4fun vrátili peníze, které mi vzali z účtu a zrušili mi odběr. Chtěl bych, aby mobile4fun dali do svojí reklamy alespoň potvrzení o platbě, nebo aby do ní platbu vůbec nedávali. Z jejich stránek není možné zrušit odběr a proto bych chtěl, aby ostatní lidi neměli stejný problém jako já.
|
Tweet |
Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.