Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupila jsem si dne 8.5.2014 tablet značky ASUS za 5499Kč. Dne 7.8.2014 jsem ho reklamovala z důvodu nemožnosti nabití, nedržela mi nabíječka. Minulý týden mi bylo oznámeno, že mi reklamace nebyla uznána s tím, že je to mechanické poškození. Co prosím? Vždyť normálně strkám správnou stranou nabíječku přesně tak, jak se má, tablet nikdy nespadl ani nic podobného, tak co to má být? Telefon mám dotykový a nikdy jsem s tím problém neměla.
Co mě neskutečně štve je to, že ten tablet jsem měla jen 3 měsíce a za případnou opravu po mě chtějí 815Kč. K čemu tedy ta záruka?
Dá se toto nějakou cestou ještě vyřešit?
Děkuji
ME102A-1B017A 10 IPS 16GB 1GB Grey ASUS
Uznání reklamace a oprava
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná vada nebyla na výrobku při převzetí. Mohlo se jednat i o tzv. skrytou vadu, která nebyla seznatelná pouhým okem.
Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, neboť výrobek vykazuje například příznaky mechanického poškození a pak jsme již za jmenovanou hranicí a nelze reklamaci uznat, což se pravděpodobně stalo v tomto případě, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.