Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#4280Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Sally Nguyen

Znění stížnosti

Dobrý den,
koupila jsem si dne 8.5.2014 tablet značky ASUS za 5499Kč. Dne 7.8.2014 jsem ho reklamovala z důvodu nemožnosti nabití, nedržela mi nabíječka. Minulý týden mi bylo oznámeno, že mi reklamace nebyla uznána s tím, že je to mechanické poškození. Co prosím? Vždyť normálně strkám správnou stranou nabíječku přesně tak, jak se má, tablet nikdy nespadl ani nic podobného, tak co to má být? Telefon mám dotykový a nikdy jsem s tím problém neměla.
Co mě neskutečně štve je to, že ten tablet jsem měla jen 3 měsíce a za případnou opravu po mě chtějí 815Kč. K čemu tedy ta záruka?

Dá se toto nějakou cestou ještě vyřešit?

Děkuji


Produkt

ME102A-1B017A 10 IPS 16GB 1GB Grey ASUS


Požadované řešení

Uznání reklamace a oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2014 16:01, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že reklamovaná vada nebyla na výrobku při převzetí. Mohlo se jednat i o tzv. skrytou vadu, která nebyla seznatelná pouhým okem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 17:54, před 10 lety

Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, neboť výrobek vykazuje například příznaky mechanického poškození a pak jsme již za jmenovanou hranicí a nelze reklamaci uznat, což se pravděpodobně stalo v tomto případě, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.