Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42808Ulizeni zasilky bez jakeho koliv kontaktu predem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 5 lety

Nikola Rehakova

Znění stížnosti

Dobry den,
Jsem opetovne vytocena z vasich lidi..Cekam zasilku..neprisla mi zadna sms,zany email ze mi budou dorucovat ten a ten den zasilku..cekala jsem zasilku dnes ale zadna sms nic..tak si rikam dobre tak tedy zitra..A ejhle dnes odpoledne mi prisel pouze email ze mam zasilku ulozenou na parcel shopu?A to jako proc?!Nikdo mi nenapsal sms s casem doruceni.Nikdo mi nevolal zda jsem doma ci..A rovnou to ulozi na parcel..Ja jsem si zaplatila ppl az domu tak to snad dorucite az domu.A az potom co mi bude zaslano kdy a ja i presto nebudu doma tak to ulozim.Ale jako ne rovnou!!!U konkurence se mi to jeste nestalo.Stale jen u Vas..kdyby mi to nenabidlo jenom Vas,tak si Vas nikdy nevyberu!!!Jak to hodlate vysvetlit?A resit?
Rehakova


Požadované řešení

Vraceni penez za dopravu do domu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 20:47, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 20:32, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.