Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den,
Jsem opetovne vytocena z vasich lidi..Cekam zasilku..neprisla mi zadna sms,zany email ze mi budou dorucovat ten a ten den zasilku..cekala jsem zasilku dnes ale zadna sms nic..tak si rikam dobre tak tedy zitra..A ejhle dnes odpoledne mi prisel pouze email ze mam zasilku ulozenou na parcel shopu?A to jako proc?!Nikdo mi nenapsal sms s casem doruceni.Nikdo mi nevolal zda jsem doma ci..A rovnou to ulozi na parcel..Ja jsem si zaplatila ppl az domu tak to snad dorucite az domu.A az potom co mi bude zaslano kdy a ja i presto nebudu doma tak to ulozim.Ale jako ne rovnou!!!U konkurence se mi to jeste nestalo.Stale jen u Vas..kdyby mi to nenabidlo jenom Vas,tak si Vas nikdy nevyberu!!!Jak to hodlate vysvetlit?A resit?
Rehakova
Vraceni penez za dopravu do domu!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.