Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes ráno jsem zakoupila v hypermarketu této společnosti drůbeží maso (datum spotřeby do 14.09.2014). Večer jsem jej hodlala maso upravit. Po roztržení obalu bylo cítit zápach kazícího se masa. Prsní řizek jsem ve vaničce otočila a byl z druhé strany podivné zelenavé barvy.
Přiznám se, že mne to docela naštvalo. Proč nám pořád obchody prodávají zkaženiny? Proč si to neověří? Záležitosti masa už se řešili prostřednictvím médií a je to zase zpět.
Maso jsem jela ještě teď večer vrátit. Bohužel jsem ze zástupkyně manažera měla pocit, že jí to vůbec nezajímá.
I když jsem jí sdělovala, aby prověřila kvalitu dodávky masa uvedenou nyní v akci, tvářila se spíše, že ji obtěžuji. Připojila několik výmluv, že za to může dodavatel. Domnívám se však, že své dodavatele si vybírá vedení této společnosti a tak odpovědnost by měla padat na jeho hlavu.
Jednalo se o Hypermarket v Mladé Boleslavi v areálu Olympia.
Kuřecí steh. řízky v akci s expirací do 14.09.2014 ( 99,9 Kč/kg RUČ HM)- údaje z účtenky dole: 10.9.14 09:52 0190 18 0067 270)
- viz. výše
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala podnět Státní veterinární inspekci, která provádí dozor zdravotní nezávadností potravin živočišného původu.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky.