Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#42813Vymahaci dopisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 5 lety

Klára Čechová

Znění stížnosti

Dobrý den,

účet mám už dávno zrušeny, to jsem s Be2 po dlouhém dopisování vyridila, taktéž jsem jim dodala, že jsem v termínu zasílala žádost na zrušení účtu aniž by měl vzniknout poplatek. Do dnešního dne mi neustále chodí dopisy z vymahaci společnosti na adresu, kde již nebydlím. Psala jsem jim už několik meilu, snažila se dovolat, ale bohužel marně. Už nevím co mám dělat.


Požadované řešení

Žádám o zrušení neustálého zasílání upomínek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 11:56, před 5 lety

Pokud spotřebitelka učinila kroky, o nichž píše, potom na ni společnost nic nevymůže. Navíc jsme se ještě nesetkali ani s jednou situací, v níž by společnost uplatnila svůj sporný nárok u soudu, což jako jediné může vést k exekuci. Spotřebitelce doporučujeme se stále odkazovat na to, že členství ukončila včas a trvat na ukončení kroků ze strany společnosti.

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby proces vymáhání ukončila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2020 11:26, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.6.2020 15:31, před 5 lety


Klára Čechová

Dobrý den, kontaktovala jsem společnost, ovšem opět ta stejná písnička a automatické odpovědi. Vše jsem udělala dle postupu. Účet již také nemám. Výpověď jsem poslala v termínu, účet mi byl zrušen ale j tak mi chodi dopisy s vymáháním. Toto řešení neakceptuji. Prosím o zrušení zasílání dopisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 09:36, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby spotřebitelce urychleně reagovala a situaci vyřešila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2020 21:09, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2020 21:49, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.