Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42814Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 5 lety

Jaroslav BÁČA

Znění stížnosti

po vašem šetření a po vice jak měsíci mi firma poslala balík z dobírkou na stejnou částku za kterou jsem zboží jim poslal .Já nikdy o reklamaci nemluvil 26.4 jsem odstoupil od smlouvy.Na to mi dneska po 34 dnech kdy jsem jim balik poslal přišla SMS
Že mi zamítají reklamaci.Vše jsem zaslal na ČOI Můžete mi poradit jak dál.


Požadované řešení

vrácení peněz a zaplacení poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 14:04, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva a odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky, které od něj na základě smlouvy přijal, ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2020 21:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.