Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
po vašem šetření a po vice jak měsíci mi firma poslala balík z dobírkou na stejnou částku za kterou jsem zboží jim poslal .Já nikdy o reklamaci nemluvil 26.4 jsem odstoupil od smlouvy.Na to mi dneska po 34 dnech kdy jsem jim balik poslal přišla SMS
Že mi zamítají reklamaci.Vše jsem zaslal na ČOI Můžete mi poradit jak dál.
vrácení peněz a zaplacení poštovného
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého zákonného práva a odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky, které od něj na základě smlouvy přijal, ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.