Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
na faktuře je material, který nebyl použit, doprava byla osobním autem
a ne nákladním, těsnící molitan je špatně umistěn a zafukuje sních,
nesrovnalost mezi fakturamy.Spodnikatel mi už nebere mobil,jen občas
SMS že penize přiveze, nebo dokonce že mi je poslal na učet. Na učet se
dívám už asi 3 týdny a pořád nic mi nepřišlo.Na otázku kam mám poslat
reklamaci mi odepsal semily husova 70, kam jsem to davno už poslal a
vratilo se mi to. řešil jsem tento problem i přez mimosoudní vyrovnání přes českou státní inspekci a také snima nekomunikuje a prý stím nemohou nic dělat Děkuji za pomoc Klazar
____________________________________________________________________________________________
Vrácení peněz a opravení míst na střeše kde je špakně položeno těsnění, na reklameci nereaguje.
|
Tweet |
Dílo má vadu, pokud neodpovídá smlouvě. Tedy pokud při výrobě či sestavování nebylo dodrženo to, co bylo domluveno, zejména v oblasti kvality a provedení. Důležité je, že zhotovitel odpovídá za vadu, která byla na věci od počátku, jen spotřebitel o ní nevěděl, tedy nebyla zjevná. Dílo lze úspěšně reklamovat do dvou let od převzetí.
Nereaguje-li zhotovitel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.