Společnost


Aleš Pešta

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42818Vrácení peněz za material, který firma nepouzila a opravení míst na střeše kde je špakně položeno těsnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2020, před 5 lety

Milan Klazar

Znění stížnosti

na faktuře je material, který nebyl použit, doprava byla osobním autem
a ne nákladním, těsnící molitan je špatně umistěn a zafukuje sních,
nesrovnalost mezi fakturamy.Spodnikatel mi už nebere mobil,jen občas
SMS že penize přiveze, nebo dokonce že mi je poslal na učet. Na učet se
dívám už asi 3 týdny a pořád nic mi nepřišlo.Na otázku kam mám poslat
reklamaci mi odepsal semily husova 70, kam jsem to davno už poslal a
vratilo se mi to. řešil jsem tento problem i přez mimosoudní vyrovnání přes českou státní inspekci a také snima nekomunikuje a prý stím nemohou nic dělat Děkuji za pomoc Klazar
____________________________________________________________________________________________


Požadované řešení

Vrácení peněz a opravení míst na střeše kde je špakně položeno těsnění, na reklameci nereaguje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 11:38, před 5 lety

Dílo má vadu, pokud neodpovídá smlouvě. Tedy pokud při výrobě či sestavování nebylo dodrženo to, co bylo domluveno, zejména v oblasti kvality a provedení. Důležité je, že zhotovitel odpovídá za vadu, která byla na věci od počátku, jen spotřebitel o ní nevěděl, tedy nebyla zjevná. Dílo lze úspěšně reklamovat do dvou let od převzetí.

Nereaguje-li zhotovitel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, doporučujeme obrátit se na advokáta. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2020 22:12, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.