Společnost


Tomáš Tóth

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4282Nedodání zboží - prodejce nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2014, před 10 lety

Václav Bjorke

Znění stížnosti

11.8.2014 jsem objednala přes internet zboží a téhož dne ho převodem z účtu zaplatila. Nedopatřením jsem vyplnil špatně variabilní symbol,nicméně do zprávy pro příjemce jsem vyplnil číslo objednávky, takže platb amohla být identifikována.

V pondělí 25.8.2014 jsem telefonoval na vaši informační linku, kdy mi bylo sděleno, že vzhledem ke špatnému variabilnímu symbolu nebyla platba přiřazena k objednávce a tudíž vyřízena. Nicméně, že toto bude provedeno "ručně" a objednané zboží bude obratem zasláno.
28.8. jsem na informačním emailu nedodané zboží opět urgoval, neboť na webové stránce bylo u mé objednávky stále uvedeno že se čeká na platbu. Do dnešního dne mi na email nebylo odpovězeno.
29.8. se mi podařilo dovolat na zákaznický telefon , kde mi bylo sděleno, že informace na webu si nemám všímat, že je platba spárována s objednávkou ručně a tudíž není zanesena v systému. Zboží že odeslali a že musí určitě přijít po neděli, Pošta že prý má na dodání 5 pracovních dnů.
Do dnešního dne zboží nepřišlo. Telefonní číslo nikdo nebere - zkouším to denně několikrát v různou dobu. Číslo XY, taktéž uvedené na webových stránkách, je nedostupné.


Produkt

objednány byly tyčky pro psa balení po 100ks - deset balení + poštovné - celkem 650 Kč


Požadované řešení

okamžité dodání zboží, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2014 13:10, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany byly zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil (platbu doporučujeme písemně specifikovat), prodávající má povinnost dodat zboží ve sjednané době.
Nebude-li zboží v této době dodáno, měl by spotřebitel poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění. Lhůtu lze poskytnout i mlčky, ale doporučujeme tak učinit výslovně. Po marném uplynutí lhůty lze od smlouvy odstoupit. Veškerou komunikaci doporučejeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 16:11, před 10 lety

Dobrý den

Převzal jsem osobně váš případ a po kontrole jsem dnes zadal platbu na převod peněz směrem k vám.
Velice se vám omlouvám za komplikace a věřím, že vše bude tímto vyřízeno. Jako omluvu v pondělí na vaší doručovací adresu bude odesláno několik tyčinek pro vaše zvířátko. Samozřejmě zdarma.

S pozdravem Tomáš Tóth

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.9.2014 20:20, před 10 lety


Václav Bjorke

Dobrý den,
dnes je to týden od reakce pana Tótha. Bohužel nepřišly ani peníze na účet, ani objednané zboží. Očividně pan majitel něco jiného píše a říká a něco jiného činí. 29.8. mi do telefonu také tvrdil, že zboží opravdu odeslal a vina že je na straně České Pošty, ač je z jeho reakce patrno, že nic neodeslal. Myslím že i sebepomalejší banka by peníze převodem za týden doručila. Tak kde je chyba?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:27, před 10 lety

Vzhledem k tomu,že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti a subjekt Tomáš Tóth již nevyužil možnosti se vyjádřit, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.