Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
připojuji moji reklamaci zaslanou dodavateli.
zrušení objednávky:
objednal jsem si u Vás 15. března 2020 zboží
Obsah objednávky
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
22320 Univerzální filtrační rouška na ústa s výměnnými filtry
Balení: 10 filtrů PM2.5 1 299 Kč 299 Kč
Česká Pošta 1 0 Kč 0 Kč
Platba kartou - online - Online platba kartou 1 0 Kč 0 Kč
CENA CELKEM: 299 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 247,11 Kč
DPH: 51,89 Kč
OBJEDNÁVKA NA VSEVAKCI.CZ - POŠTOVNÉ ZDARMA NA VŠECHNY OBJEDNÁVKY
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 2020012836
Datum: 15.3.2020
Zasíláme Vám instrukce k zaplacení níže uvedeného zboží.
Pokyny k platbě:
Variabilní symbol: 2020012836
Číslo účtu pro platbu v korunách: 2700584608/2010
Částka: 299 CZK
Zboží jsem řádně zaplatil.
Vzhledem k tomu ,že objednávka nebyla dodnes doručena ,žádám Vás o zrušení objednávky o zrušení objednávky vrácení peněz.
Zdeněk Vorel
Hřbitovní 94/39 , 66451 Šlapanice
pomoc při řešení reklamace dodání zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.