Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#42822Lidl - nekomunikace, nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2020, před 5 lety

Eva Tichá

Znění stížnosti

Dobrý den, 19.5. jsme si objednala zboží z E-shopu Lidlu. Zboží jsem obratem zaplatila. 22.5. my přišel mail, že zásilku posílají. Zásilka nešla, tak jsem 28.5. začala pátrat. Na sledování zásilky u české pošty bylo pouze to, že byly přijaty údaje k dosud nepodané zásilce, telefonovala jsem na info linku lidlu, kde mi bylo sdělěno, že se mi ozve někdo z logistiky. Také jsme současně napsala dotaz přes kontaktní formulář. Na ten nereagoval vůbec nikdo, pouze mi přišla zpráva, že dotaz přijali. 29.5. opět nic, znovu telefonát, znovu dotaz přes kontaktní formulář, nedozvěděla jsme se nic. teprve potom, co jsme napsala negativní zprávu na facebokovou stránku Lidlu, začal si se mnou někdo - ani nevím kdo, psát přes messenger. prý pokud zboží nepřijde, vrátí mi peníze . Dnes je 2.6. - nemám žádné relevantní informace, nemám zboží (z české pošty zásilka zmizela), nemám peníze. Opravdu neskutečné jednání!


Produkt

Číslo objednávky 1107466116


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, a informaci, kdo je za tento šlendrián odpovědny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 11:25, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.6.2020 14:17, před 5 lety

Dobrý den, paní Tichá,

tato situace nás mrzí. Váš vzkaz předáme odpovědným kolegům, aby se Vám co nejdříve ozvali.

Děkujeme za trpělivost. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2020 14:34, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2020 15:25, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.