Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, 19.5. jsme si objednala zboží z E-shopu Lidlu. Zboží jsem obratem zaplatila. 22.5. my přišel mail, že zásilku posílají. Zásilka nešla, tak jsem 28.5. začala pátrat. Na sledování zásilky u české pošty bylo pouze to, že byly přijaty údaje k dosud nepodané zásilce, telefonovala jsem na info linku lidlu, kde mi bylo sdělěno, že se mi ozve někdo z logistiky. Také jsme současně napsala dotaz přes kontaktní formulář. Na ten nereagoval vůbec nikdo, pouze mi přišla zpráva, že dotaz přijali. 29.5. opět nic, znovu telefonát, znovu dotaz přes kontaktní formulář, nedozvěděla jsme se nic. teprve potom, co jsme napsala negativní zprávu na facebokovou stránku Lidlu, začal si se mnou někdo - ani nevím kdo, psát přes messenger. prý pokud zboží nepřijde, vrátí mi peníze . Dnes je 2.6. - nemám žádné relevantní informace, nemám zboží (z české pošty zásilka zmizela), nemám peníze. Opravdu neskutečné jednání!
Číslo objednávky 1107466116
Požaduji vrácení peněz, a informaci, kdo je za tento šlendrián odpovědny
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Tichá,
tato situace nás mrzí. Váš vzkaz předáme odpovědným kolegům, aby se Vám co nejdříve ozvali.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.