Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Během nástupu koronovirové krize a vzniku povinnosti nosit roušky jsem narazil na tento projekt, který mě velmi zaujal, protože nejen, že se tento eshop v te dobe tvaril jako jeden z mala, ktery mel rousky skladem (udavali presne pocty), ale libila se mi myslenka charity. 18.3. jsem si tedy objednal 3 rousky, za ktere jsem vcetne postovneho zaplatil bankovnim prevodem (jina moznost nebyla) 606Kc. 25.3. mi bylo firmou oznameno, ze se omlouvaji, ale ze zbozi je vyprodano. Po as dalsim tydnu me nekdo kontaktoval telefonicky, znovu se slusne omluvil, ze zbozi neni dostupne a nabidl mi vraceni penez na ucet, s cimz jsem souhlasil. To bylo naposledy, kdy se mi spolecnost podarilo jakkoliv kontaktovat. Po asi 10 marnych pokusech jsem s penezi rozloucil, ale jen mavnout rukou se mi nad tim take nechce, protoze zpetne mi prijde, ze to, ze byl bankovni prevod jedinou moznosti platby, lehce zavani podvodem jiz na samem zacatku. Budiz mi toto aspon ponaucenim do budoucna.
Produty, ktere jsem objednal, na eshopu jiz nejsou ani vystaveny. Jednalo se o BÍLÁ HVĚZDA, SRDCE a STYLOVÁ ROUŠKA.
Vrácení penez na ucet
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.