Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den dnes mi měl být doručen balík číslo 50700734524 přišla mi sms na základě které jsem si zval dovolenou abych mohl balík převzít, bohužel nebyl doručen, a nikdo se neráčil ani ozvat, musel jsem volat na infolinku a dohadovat se s operátorem, který mi zdělil že řidič balík vůbec nenaložil na auto. kdo mi uhradí zbytečně čerpanou dovolenou, toto je niž třetí případ od vaší společnosti, kdy nebyl balík doručen jak měl být. pokud hodláte takto podnikat tak se na to rovnou vy...
já vás platím za doručení, platím dobírku a přepravné tak dělejte svoji práci, nechápu že nemáte ani tolik základní slušnosti se ozvat, že jste zase něco pos...
žádám kompenzaci za vzniklou škodu ( čerpání dovolené ztráta na výdělku) nebo se budu bránit právní cestou
s pozdravem Trtík
nedoručený balík po sms oznámení bez omluvy
náhrada způsobené škody
|
Tweet |
Pokud nebyla doručovací služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.