Společnost


Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42835Autobus stále nejede

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2020, před 5 lety

Jakub Řežábek

Znění stížnosti

Dobrý den,
nejsem si 100% jistý, zda jsem zadal správnou společnost, ale vy si určitě poradíte.
Jsem na autobusové zastávce ve středočeském kraji v obci Ostředek, která se nachází kousek od Benešova. Čekám zde na autobus, který má cestu Ostředek -> Vlašim. Autobus měl přijet v 16:18 a aktuálně je 17:47 a autobus stále nikde. Naposledy když jsem odsud jel, měl autobus směrem na Sázavu zpoždění 30 minut a poté byl řidič nepříjemný a vymlouval se na to, že musí čekat na lidi. Tentokrát je však zpoždění už třínásobné a nejen to. Autobus ani tehdy neměl a ani teď nemá zaznamenané zpoždění na internetu na stránce jako je IDOS. Rád bych dostal nějaké vysvětlení, proč má autobus zpoždění více jak hodinu a půl, které je neoznámené a není známá ani žádná překážka ma trati.
Děkuji


Produkt

autobusy


Požadované řešení

INFORMACE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2020 15:12, před 5 lety

I přesto, že si spotřebitel není vědom toho, zda jde v tomto případě o konkrétní společnost a služba VašeStížnosti.cz nedisponuje prostředky, kterými by tuto skutečnost mohla relevantně ověřit, připojujeme obecné vyjádření pro případ, že se jedná o dopravce, kterého spotřebitel označil.

V případě nesplnění smluvených povinností, tj. povinností dopravit spotřebitele na smluvené místo ve smluvený čas, upravují zpravidla přepravní podmínky příslušných společností nároky cestujících, kterých se cestující mohou domáhat postupem, který rovněž zpravidla stanoví tyto přepravní podmínky. Tyto podmínky musí být pochopitelně v souladu s obecně závaznými právními předpisy. V řešené věci se jedná o vyhlášku č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu.

Veřejnou silniční osobní dopravou se rozumí činnost dopravce spočívající v pravidelné přepravě osob, zavazadel, věcí a živých zvířat vozidly ve veřejné linkové dopravě včetně městské autobusové dopravy.

Dle ustanovení § 40 odst. 1 písm. c) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu, platí, že cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2020 22:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.